Vahada kendine mahal arama Çıkar dünyasına çadır kurulmaz! Miskini cezbeden çok hal var ama Hayat mektebinde boş oturulmaz Çalınca her cana özel o saat Sen de bu âlemden gidersin evlat * Müstehzi münkire, nanköre inat Haykırıyor her an yer, gök, kâinat; Göz ne yana baksa eşsiz bir sanat... Hatip hakikatse dil susturulmaz! Fer kalmaz dizinde, kesilir takat Sen de bu alemden gidersin evlat
Kişiyi kahreden kalpteki kara Yaraysa kusuru kendinde ara Bin tohuma bir gül vermez sahara Çorak topraklara kuyu vurulmaz! Menzilin ukbaya, makamın alt kat! Sen de bu alemden gidersin evlat.
Harcın dünyeviyse özün harabe Hayallerin ardı hüsrana gebe Gülen gafletinden; gelen göçebe! Hevâ sofrasına bağdaş kurulmaz Hayat kardan helva; bir yudumluk tat Sen de bu âlemden gidersin evlat
Kulluğa ahdine şahitken ezel Varsın isyan etsin arsız müptezel... Bir yol ki ahiri, elçisi güzel! Her kişiye özel din uydurulmaz Gözünde fer kalmaz, buruşur surat Sen de bu âlemden gidersin evlat
Dar gelirken ufkun pembe düşüne Bir elçi gölgesi düşer peşine... Sormak haddine mi! "Benle işi ne?" Hayır heybesine şer doldurulmaz Yiter Nevbaharlar, biter saltanat Sen de bu âlemden gidersin evlat
Beyhude gayrettir kartala nisbet Olmaya aşk nedir bilenler namzet! Muradın miraçsa benliği haps et Secdeye varmadan kul uçurulmaz Asumana değen iğreti kanat! Sen de bu âlemden gidersin evlat...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GiDERSiN EVLAT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GiDERSiN EVLAT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Mısralara söyleyecek söz bulabilmem için ondan daha güzelini yazmam lazım ki ancak o zaman eleştiri yazayım.Arayıp ta eleştirecek bir kelime dahi bulan olacağını zannetmiyorum. O Dizeleri nasıl bir ruh halinde yazmalı ki Şahane Mısralar hizaya gelsinler. Kutlarım sizi üstad Yüreğinize sağlık. Ayrıca! Güne gelen bazı şiir!lerde ''Tövbe haşa'' Tanrıdan bahsediyorlar.O satıra kadar okurum ve hemen bırakırım. Allah u Tealanın 99 ismi var.Onlarla yazılmıyor da,saçma sapan ifadeler kullanılıyor.Özür dilerim.
Oku, tekrar oku; anlayana dek Ne varsa söylenmiş, söze ne gerek Üstelik izâh da edilmiş tek tek Dostumu üzene YAZIKLAR OLSUN...
________________________________Mecit Bey dost... Feveranlarla "yazıklar olsun"lar ne kadar da içten... Zalimlere, kötülere, hülasa insan kılığında dolaşanlara, terör estirenlere, dünyaya nifak tohuma ekenlere sadece yazıklar olsun demekle yetinmeyeceğim. Kendi sansürümü kendim uyguluyorum noktalar koyuyorum o noktaları dostlar layığınca doldurur, eminim. ........................................................... . .................................................................... . .................................................................... . .................................................................... . .................................................................... . .................................................................... Kalemini öpüyorum yüreği güzel dostum, can arkadaşım... Allah seni ve sevdiklerini her iki alemde mutlu etsin İNŞALLAH...
============================================== e d i b / a h m e t
edibahmet31 tarafından 7/6/2012 7:11:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mıknatıs var herhalde çekiyorlar dost... Güzel yüreğinden dökülenlere teşekkürler... Neyse ki senin gibi yüzümüzü güldüren dostumuz var... Allah razı olsun senden...
H e r ____D e m _________ S e v g i ________________ve __________________D o s t l u k l a
Bir acaip olmus insanlar. Sey izi sey izine karismis. Insanin inzivaya cekilesi geliyor. Ama insan denen sosyal yaratik, yalnizlik yapimiza ters. ALLAH'dan ki, Ahmet kardesim gibi, deger yargilari dumura ugramamis dostlar var.
Duyarli yüregin ve güzel dizelerin icin tesekkürler.
(bu aralar cok hüzünlü mekânlari mesken etmissin :)) Üzme kendini :))
Selam ve DUA ile hassas yürekli gözü YASLI degerli DOSTUM.
O Dizeleri nasıl bir ruh halinde yazmalı ki Şahane Mısralar hizaya gelsinler.
Kutlarım sizi üstad Yüreğinize sağlık.
Ayrıca! Güne gelen bazı şiir!lerde ''Tövbe haşa'' Tanrıdan bahsediyorlar.O satıra kadar okurum ve hemen bırakırım.
Allah u Tealanın 99 ismi var.Onlarla yazılmıyor da,saçma sapan ifadeler kullanılıyor.Özür dilerim.
Allah u Teala Yar ve Yardımcınız olsun.