(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ÇOCUKLAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ÇOCUKLAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eller günah işlerken hata etmişim çok mu? Yanlış yapanlar için açık tövbe kapısı... Sessizce gidiyorsun, bir selam sabah yok mu? Unutma ki kalplerin çok hassastır yapısı...
hah şöyle benim oğlum kendini buldu.ben diğerini tanımıyorum.onuniçin oldu.boş ver oda almıştır nasibini,.o sözlri sana yol gösterici olrak yazdım oğlum.hiç bir yere gitme yine en iyisi burası.berrin hanıma selam selametle kal....
Gülerken herkes eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur, ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; kötü gün kapını çalınca kapıya seninle beraber baksın.
Dost ile ye, iç; alış veriş etme.
Başkalarına kendinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin. Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.
Yine özenle hazirlanmis bir yorum, yine detayli bir ANALiZ.
Emeginize, yüreginize, kaleminize saglik efendim.
Lâkiin, ufacik bir yanilma söz konusu :)
Bu dizeleri yazmama sebep olan degerli ALAZ dostumdur. Son zamanlarda yazdigim hiciv türü siirlerin güzel olmadigini belirtti. Üstelik HAKLIYDI da. Cünkü, siir silah olarak kullanilmamali. Incitici olmamali. Bu sebeple yazdigim ve sekil olarak mükemmel, icerik olarak KIRICI ve bana yakismayan siirimi sayfaya koymaktan vazgectim.
Bana olan tatlisert elestirisinden aldigim ilhâm ile bu dizeleri yazdim.
ARTIK kimseyi üzebilecek, hiciv türü siirler yazmayi düsünmüyorum. Yüregi temiz olanin kalemi de temiz kalmali.
Kimseye kinim, nefretim yoktur. Herseyin imtihanimizin bir parcasi oldugunu bilerek, Rabbime her türlü kötülükten SIGINIYORUM.
Cinlilerin yanilmiyorsam bir sözü var. "ilk dügme yanlis iliklenirse, gerisi yanlis olur"
YANLIS hareketlerimle yanlis analizinize sebep oldugum ve size zahmet verdigim icin hakkinizi helâl edin.
Beyhûde geçmis ömrüm, anlayanım, dostum yok Soran olsaydı şayet, gelmez idim cihâna... Bir gün anlarsın elbet, çok ararsın beni çok Söyleyin Azrail´e, bir mezar kazsın bana.
_________________________________________________Töve daha işimiz çok ne azraili abi,,,
Çok güzeldi,,yazan yüreğin dert görmesim,,,saygı sevgı ve selamlarımla...
mecit hocam kalp kırmak bir saniyelik gönül almak sonsuz insanlar attığı adımı düşünerek atmalı boş ver, birşey olmaz dememeli kutladım selam ve sevgiler.
Ne güzel ifade etmissiniz duyguları,yüreğiniz çağlamış yine kalem yazmış,yürek sesinizi tebrik ediyorum.kaleminiz daim,gönlünüz huzur,Canınız canan la dolsun.
Beyhûde geçmis ömrüm, anlayanım, dostum yok Soran olsaydı şayet, gelmez idim cihâna... Bir gün anlarsın elbet, çok ararsın beni çok Söyleyin Azrail´e, bir mezar kazsın bana...
kadere isyan dı sanki felegin çarkında dönüyor insan yüregin elem görmesin usta kalem.
Karariyor her taraf, göze perde inince Devran kötü dönüyor, dem kederin demiyse Sitem edemem aslâ, boynumuz KILDAN ince Payima keder yazan kaderin kalemiyse...
Güzel yorumunuz dört dizeme ilham verdi. Tesekkür ederim.
haydaaaa insanın dalı budağı budandıkça marifet başlar..:) daha dur aziz dostum,kalpte on şiddetinden depremler olacak,fay kırıkları oluşacak:( öle gitmek yok hemen havadan sudan nedenden...
Şu bağrıma ekilen dikeni dermek varken Kırıp, üzüp bağırman dertlerime deva mı? Inleyen şu gönlüme teselli vermek varken Bu dünyayı dar etmek söyle dosta reva mı?
Yanlış yapanlar için açık tövbe kapısı...
Sessizce gidiyorsun, bir selam sabah yok mu?
Unutma ki kalplerin çok hassastır yapısı...
yine güzeldi
kutlarım Mecit Bey
saygılarımla