Biyografi: 21. yüzyılda yaşamış ünlü halk ozanı Tarkan 17 Ekim 1972 yılında Almanya´nın Frankfurt yakınlarındaki Alzey kasabasında doğdu ve 13 yaşında babası Ali Tevetoğlu´nun aldığı kararla Karamürsel´de Klasik Türk Müziği eğitimi almaya başladı. Önce Karamürsel Musiki Cemiyeti ardından da Üsküdar Musiki Cemiyeti´nde genç yaşta müziğin temellerini özümsemiş oldu. İstanbul Plak sahibi ve prodüktör Mehmet Söğütoğlu ile arkadaşı Alpay Aydın sayesinde tanıştı. İstanbul Plak ile imzaladığı anlaşma sonucunda, Tarkan’ın ilk albümü Yine Sensiz 1992´nin sonunda Türkiye´de piyasaya sürüldü. Bu albümün ilk şarkısı olan "Kıl Oldum Abi" çok kısa sürede dinleyenlerin ilgisini çekerek popüler mekanlarda çalınmaya başladı. Yine Sensiz adlı albüm 400 bin adet satınca, Tarkan ülke çapında tanındı. 1994 Mayıs´ta Sezen Aksu´nun katkılarıyla Aacayipsin albümünü çıkaran Tarkan başarısını devam ettirdi.
Geçenlerde bir arkadaş, Tarkan’ın ünlü dava adamı Fethi Tevetoğlu’nun yakını olduğunu falan söylediydi ama google’da böyle bir kayda rastlamadım. Demek ki Google bilmiyor bunu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimsin ve amacın nedir bilmiyorum amma benim yaptığım işi alaya alma,dalga geçme gibi bir niyetin varsa ki bu yapılan onu gösteriyor,bu insanlık onur ve haysiyetiyle bağdaşmaz
Ben unutulmuş Türk halk Ozan ve aşıklarını hem yad ediyor,hem de bir eserine nazire yazıyorum
Seversin,sevmezsin,beğenirsin,beğenmezsin bu ayrı konu.Beğenmediysen gelip okumazsın olur biter
Hiç bir akıl izan sahibi şu yaptığınızı haklı gösteremez
Bir gün sizlede dalga geçen biri çıkar elbet.O zamn bu yaptığını hatırlarsın
1916 yılında doğdu. Askeri Tıbbiye'yi bitirdi. ABD'de çocuk hastalıkları dalında ihtisas yaptı, Houston'da çalıştı. 1957 yılında DP'de siyasete başladı. AP'den 1961 ile 1974 yılları arasında senatör seçildi. İslam Ülkeleri Konferansı Başkan Yardımcılığı, Parlamento Dış İlişkiler Komisyonu Başkanlığı, Müslüman Mültecileri Kalkındırma Vakfı Genel Başkanlığı, Türk Ocakları Eğitim ve Kültür Vakfı Genel Başkanlığı yaptı.
Kopuz, Atsız Mecmua, Türk Kültürü, Orhun, Türk Sazı, Çınaraltı, Ülkü, Toprak, Hayat Tarih dergilerinde ve Tasvir, Yeni İstanbul, Son Havadis gazetelerinde yazdı. Türk Ansiklopedisi'ne madde yazdı. Komünizmle Mücadele Derneği'nin kurucularındandır.
1944 Milliyetçilik Olayları kapsamında Nihal Atsız, Alparslan Türkeş, Orhan Şaik Gökyay, Hikmet Tanyu, Osman Yüksel Serdengeçti, Zeki Velidi Togan, Reha Oğuz Türkkan ile birlikte tutuklandı. Şarkıcı Tarkan'ın dedesinin kardeşidir. 1989 yılında vefat etti.
Ben unutulmuş Türk halk Ozan ve aşıklarını hem yad ediyor,hem de bir eserine nazire yazıyorum
Seversin,sevmezsin,beğenirsin,beğenmezsin bu ayrı konu.Beğenmediysen gelip okumazsın olur biter
Hiç bir akıl izan sahibi şu yaptığınızı haklı gösteremez
Bir gün sizlede dalga geçen biri çıkar elbet.O zamn bu yaptığını hatırlarsın