Ne zaman seni düşünsem Sözcükler düğümlenir dilimde Suskunluğumda voltalar atarım Dünden kalan ne varsa yarım ve eksik Umutlar tükenirken içimde Gece düşer üstüme Küçülür kaybolurum Bu bendeki vurgun, hasretine sürgünüm Bocalar dururum kendimle Savrulurum rüzgârlarında Sen kokar Haziran’ım
Ayrılığı yudumlarken sızılar Lal olur tutulur dilim Gitme kal diyemem Ütopyamda başlar savaşlar Ben bana düşmanım vururum beni Diz çöktürür ayrılık Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılığı yudumlarken sızılar Lal olur tutulur dilim Gitme kal diyemem Ütopyamda başlar savaşlar Ben bana düşmanım vururum beni Diz çöktürür ayrılık Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
NERDEN BİLECEK SEN GİBİ SEVMEYEN AYRILIĞIN ACISINI YÜREĞİNİN DERİNLERİNDE HİSSETMEYEN?? :( ÇOK DUYGULU ÇOK GÜZEL DİZELER TABRRİK EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM SEVGİMLE.
Ayrılığı yudumlarken sızılar Lal olur tutulur dilim Gitme kal diyemem Ütopyamda başlar savaşlar Ben bana düşmanım vururum beni Diz çöktürür ayrılık Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
Sevenin sevdasından uzak olması ,ne acıdır,ne çok kanatır yüreği ,ama yüreğinizden sevgi eksik olmasın görnü dilin hiç susmasın şaire.Sevgi ve saygılarımla.
Hanımefendi son çareye kadar direnmek gereklidir diye düşünürüm hep. Pes ederken hiç bir çare kalmamış olmalı. Güzel anlatımdı tebrik eder saygılar sunarım.
Ayrılığı yudumlarken sızılar Lal olur tutulur dilim Gitme kal diyemem Ütopyamda başlar savaşlar Ben bana düşmanım vururum beni Diz çöktürür ayrılık Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
HİÇ DÜŞÜNMEDEN YAŞAMAK DAHA İYİ GALİBA,,TEBRİKLER,,,,SEVGİLER,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sayın POLAT fevkalade güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yüreğiniz çoşmuş kalem yazmış duygu yüklü güzel bir şiirdi,size diyorum ki Gönlünüz hüzün görmesin,yüreğiniz sevgi cebiniz para dolsun,yüce yaradan sağlık ve sihhat versin. dünyadaki tüm mutlulukları size gönderiyorum tüm güzel çiçekleride sayfanıza bıkakıyorum,kaleminiz daim olsun.
Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
Bazen o kurşun o kadar ağır yol alır ki, bitmez tükenmez ayrılık yolları gibidir adeta,istersinki bir an önce gelsinde o yüreğin sonu olsun lâkin olmuyor azar azar canını alır sevdalı yüreğin, her gün ölmektense biran önce bitmeli diyorsunuz o da olmuyor.Birde bakıyorsunuz bünye alışmış vuslatın olmayacağı biline biline, bağışıklık kazanmış acılarla beraber.
Yüreğiniz ve kaleminiz hep yaşasın, şiirlerin prensesi.Sizin şiirlerinizi okurken hüznü, ayrılığı yaşıyorum adeta, müptelası oldum kaleminizin.İyi ki varsınız, iyiki sizi, kaleminizi tanıdım.Sevgi, saygı, selamlarımı sunuyorum can dost.
asme roz özüne sağlık ablam umut sevgi sulansın munzurun serin sevgsi işlesin nakış ve güzell uzun yaşamlar güzelikler dolu bu eserini nekadar güzell dile gitirmişin candan kutlarım
SENSİZLİĞİN CANI CEHENNEME der kardeşim Daha ne olsun ki . Ama keşke bu kadar sitemi yüklemeseler ,bu kadar özlem doldurmasalar yüreklere dedim okurken.Güzeldi ya kardeşim
Ayrılığı yudumlarken sızılar Lal olur tutulur dilim Gitme kal diyemem Ütopyamda başlar savaşlar Ben bana düşmanım vururum beni Diz çöktürür ayrılık Nerden bileceksin ki Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
gurur olmaz ki dost tut yakasını aşkım sen gidersen ben ne olurum zira sen benim canımsın diyemiyormusun dost...sevgi bırakılmaz yakasına yapışılır...gönül sesinin güzeliğine selam olsun dost kal sevgilerde esenlikler içinde...
Ayrılığı yudumlarken sızılar
Lal olur tutulur dilim
Gitme kal diyemem
Ütopyamda başlar savaşlar
Ben bana düşmanım vururum beni
Diz çöktürür ayrılık
Nerden bileceksin ki
Öldüren kurşun oldu "SENSİZLİK"
NERDEN BİLECEK SEN GİBİ SEVMEYEN AYRILIĞIN ACISINI YÜREĞİNİN DERİNLERİNDE HİSSETMEYEN?? :( ÇOK DUYGULU ÇOK GÜZEL DİZELER TABRRİK EDİYORUM CANIM ARKADAŞIM SEVGİMLE.