(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR GİBİ ŞİİR YAZIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR GİBİ ŞİİR YAZIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler arasında dolaşırken ben de bazı facialara rastlyorum ve elimden geldiğince uyarıyorum.Şiir yazan arkadaşlar, lütfen böyle uyarılar alınca tepki göstermeyin, ciddiye alıp düzeltmeye çalışın.Şiirin ciddi bir ş olduğunuzu ve kendinizin de ciddiye alındığınız bilin.Sevgilerimle.
dogru nasihatle yüklü muhtesem bir siir okudum , kulagimiza küpe yüregimize ayna oldu diyorum ve yürekten kutluyorum usta kalemi ve giderken bir demet kir cicegi birakiyorum sayfaya saygimla....
Vallahi gıybet falan yok ama kardeşim bende bu gün şiirimde bir şımarıklık yapmıştım.Affa girermi. Bu yazdıklarınızı aklıma kaydettim.Işığım olacak inan. Harikaydı. Kutlarım.
Anlayanlar anlamıştır Cemalettin hoca güzel bir nasihat niteliği taşıyan değerli dizelerini tebrik ederim .Bir dörtlüğü şiir diye gargara yapanlar utansın birde şiiri okumadan içeriğini anlamadan yüzeysel yorum yapanlar a ne desek be Cemalettin hoca.Selam sevgi ve saygılar..
merhaba arkadaşım oh be yüreğin var olsun ne güzel sözylemişsin arkadaşım şairleik ne kavga etmek nede başkasını yermek eger şairim diyorsa bir kişi her zmaan hoş görmeyi hoşgörülü olmayı bilemli derim teşekkür ederim arkadaşım
Şiir yazmak bir sanattır, Sanmayın ki kehanettir, Aklın fikrin emanettir, Şiir gibi şiir yazın.
Şiir diye gıybet etmen, Yanlış yola sakın gitmen, Nefsinizi öne yitmen, Şiir gibi şiir yazın.
Kişileri hiciv diye, Ağır sözler bilmem niye, Yıpratmaksa gerçek gaye Şiir gibi şiir yazın. ---------------------------------- Kırmayalım gönülleri Doğru kullanıp elleri Soldurmayalım gülleri Şiir gibi şiir yazın
Çok harikaydı üsdat yürekten kutlar saygılar sunarım Osman AKSOY
Şiir yazmak bir sanattır, Sanmayın ki kehanettir, Aklın fikrin emanettir, Şiir gibi şiir yazın.
Şiir diye gıybet etmen, Yanlış yola sakın gitmen, Nefsinizi öne yitmen, Şiir gibi şiir yazın.
Kişileri hiciv diye, Ağır sözler bilmem niye, Yıpratmaksa gerçek gaye Şiir gibi şiir yazın.
Nefsinle yatar kalkarsın, Yalan yanlış söz satarsın, Neden iftira atarsın, Şiir gibi şiir yazın.
Gel şeytana sakın uyma, Çağrısını hem de duyma, Kalpten imanını soyma, Şiir gibi şiir yazın.
Kızıp küfeyi devirmen, Yönü kıbleden çevirmen, Akla geleni savurman, Şiir gibi şiir yazın.
Şairlere saygım vardır, Güzel yolda hepsi yardır, Zehir zembelek çok ardır, Şiir gibi şiir yazın.
Mahşerde mizan kurulur, Yazdıkların hep sorulur, Gerçek kitabın durulur, Şiir gibi şiir yazın.
Cemal kalemin gül olsun, Yürekler hep sevgi dolsun, Okuyanlar huzur bulsun, Şiir gibi şiir yazın.
Cemalettin GÜRPINA
Yüreğinize sağlık susamış gönülleri suya dolduran,güzel şeyleri veren örnek olan tüm şiirleri ve yazan gönülleri yürekten kutluyorum.selam ve dua ile..
ŞİİR YORUMU: SAYIN ARKADAŞIM. HİÇ HATASI OLMADIĞI HALDE SUÇSUZ YERE ARKADAŞINI TAŞLAMA İYİ DEĞİLDİR.BU KONUDA İYİ ÖĞÜT VERMİŞSİNİZ.BENDEN BAŞKA BU SİTEDE TAŞLANAN VARMI-------HEMDE 4 ŞİİRLE-------- BİLMİYORUM AMA GERÇEKTEN BU KONULAR İNSANI ÜZÜYOR. BİRDE BİR KAÇ DENSİZ ÇIKIPTA BİLİP BİLMEDEN O TAŞLIYAN KİŞİYE ÇANAK TUTMUYORLARMI.BEN ŞAHSEN O TARAF TUTANLARI FAVORİMDEN ÇIKARDIM.ONLARA ASLA YORUM YAPMAM.NEDEN DERSEN ,SEN GERÇEĞİ BİLMİYORSUN,KİM HAKLI KİM HAKSIZ BİLMİYORSUN.SIRF YALAKALIK YAPMAK İÇİN KENDİLERİDE TAŞLANMASINLAR DİYE TARAF TUTUYORLAR.ŞİİRİNİ ADAM GİBİ YAZ.SAYFANA AT TAMAM .BEN BU TAŞLAMA DENİLEN SATİRİK ŞİİRİ SEVM,İYORUM.BURADA BİR AVUÇ ARKADAŞIZ.KARDEŞ GİBİ OLDUK.BİRBİRİMİZLE KAVGA ETMEĞE GEREK VARMI.VALLA BENİM ENGELLİMDE BAYA İSİM VARDI.ENGELLERİ KALDIRDIM.FAVORİME ALMIYORUM.ŞİİRLERİ GELMİYOR TAMAM.ÇÜNKÜ ENGELLESENDE BİR BAŞKA ARKADAŞIN SAYFASINDAN SANA YİNE ULAŞIYORLAR.BU KONUDA ÖĞÜT VERİCİ BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ ÇOK İYİ OLMUŞ.KİMSE KİMSEYİ KÖTÜ GÖRÜPTE TAŞLAMASIN YA.BUNLARIN İÇİNDE SENDE BENDE VARIZ.AKILLI OLMAMIZ LAZIM.BİZ CAHİL KİŞİLER DEĞİLİZKİ.ŞİİRİN BİR AMACIDA NEDİR,OKUYANLARA BİRŞEYLER ÖĞRETMEKTİR ARKADAŞIM...
KUTLARIM ARKADAŞIM,ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN.SELAMLARIMLA
ŞİMDİ YORUMUMA ŞİİRLE İLGİLİ İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN......
Sevgide güneş gibi ol Dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol Hataları örtmede gece gibi ol Tevazuda toprak gibi ol Öfkede ölü gibi ol Her ne olursan ol Ya olduğun gibi görün Ya göründügün gibi ol.
MEVLANA
? Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma !