(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASIL ANLATSAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASIL ANLATSAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl anlatsam bendeki seni,nasıl anlatsam sendeki beni....
değerli üstadım her zamanki güzellikte ve duygusallıktaydı..kaleminiz hiç susmasın...duygularınız hiç körelmesin saygıyla anıyorum isminizi değerli hocam..kutlarım..
Aşkın bin tarifini yapsan, binbirinciyi de söyleyen olur. Velhasıl bitmeyen konu.. Zaten aşk olmasaydı ne olurdu ki? Tebrikler Cemalettin Hocam.. Hürmetle...
bazen sevda fırtınasında o kadar bizar kalır ki insan ne anlatqak hal ne de kalbe tercuman olacak dil kalır insanda güzel akıcı bir üslup tebrikler teşekkürler selamlar
Bilmem seni nasıl övüp anlatsam, Seni anlatmaya dil var mı bende? Dostlar kulağını bende çınlatsam, Kulak çınlatmaya hal var mı bende?
Bir aşka tutuldum yanar gezerim, Gönül seyrandadır hasret ezerim, Ayrılıktan bende çok da bezerim, Derdim anlatmaya dil var mı bende?
Dolaşırım aşktan ovayı çölü, Sarardı bu beniz sanki bir ölü, Aşk bahçeye girsem koklasam gülü, Yâre koklatmaya gül var mı bende?
Bende bu gönlü yâr yoluna serdim, Çile çektim demet, demet gül derdim, Yârle beraber de Gülşen’e erdim, Yâri atlatmaya dal var mı bende?
Şu alemde hayat sensiz olur mu? Olmasa aşk Cemal seni bulur mu? Derdi olmayan sohbete gelir mi? Sohbet katlatmaya bal var mı bende? Cemalettin GÜRPINAR YAZAN YÜREĞİ GÖNÜLDEN KUTLARIM KALEMİNİZ DAİM YÜREĞİNİZ MUTLULUKLA DOLSUN SAYGILARIMLA GÖNÜL DOSTU ŞAİRİM
Şu alemde hayat sensiz olur mu? Olmasa aşk Cemal seni bulur mu? Derdi olmayan sohbete gelir mi? Sohbet katlatmaya bal var mı bende? üstadım bu güzel aşk şiirinizi kutlarım hayırlı cumalar selam ve saygılar.
BEN SİZİ TANIMIYORUM.AMA ŞİİRİNİZİ GÖRDÜM OKUDUM YORUMUMU ŞİİRİNİZE YAPIYORUM SAYIN ARKADAŞIM.ŞİİRİNİZDEKİ KAHRAMANINIZ O KADAR ÇOK SEVMİ,ŞKİ,FERYATLAR EDİYOR, ÜZÜLÜYOR,GELSİN YANINA DİYE ADETA AĞLAYARAK YALVARIYOR.AMA SEVGİLİ BIRAKMIŞ GİTMİŞ .NE KADAR DAĞLARDADA GEZSE ,KENDİSİNİ PARÇALASADA SEVGİLİ GELMİYOR.O ŞIRIL ŞIRIL AKAN AŞK PINARLARI KURUMUŞ,DAĞLARDA GEZMİŞ FERHAT GİBİ FAYDA VERMEMİŞ.ARTIK SEVDA AĞACININDA KÖKÜ KURUDUĞUNA GÖRE SALSIN YAKASINI ÖYLE YÜREĞİNİ KAVURAN YAKAN SEVDANIN.KENDİSİNE BAŞKA BİR YOL ÇİZSİN. ONU HALA GİTTİĞİHALDE BU KADAR ÇOK SEVMENİN ALEMİ VARMI.ALLAH YARDIMCISI OLSUN UNUTMASI İÇİN. ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ ARKADAŞIM.BU GÜNLERDE YÜREK PARÇALAYICI ŞİİRLER YAZIYORSUN. BİZİM YÜREĞİMİZİDE ACITIYORSUN.KUTLARIM.ALLAKA EMANET OL .SELAMLAR ARKADAŞIM.....
KUTLARIM.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN ARKADAŞIM.SELAMLARIMLA.
ŞİMDİ YORUMUMA, ŞİİRLE İLGİLİ İKİ GÜZEL SÖZ İLAVE EDİYORUM. HOŞÇAKALIN.
Aristo: "Sevmek acı çekmektir, sevmemek ölmek. Sevmek zevktir ama yanlız sevilmenin hiçbir zevki yoktur"
Bailey: "Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır"
Tebrik ediyorum duygulu yüreğinizi usta kaleminizi inş gönül dilekleriniz dileğinizce olur.dizeler tema çok güzel başarılarınız daimi olsu değerli dost yürek saygımla.
yetmiski anlatmissiniz güzel sevdanizi abicim.güzel yüreginizin ilik esintileri esmis sayfaya.Yar olmasa yasamak neye yarar,insan sevdigini özledigini yaninda arar.Aramaya vakit kalmasin ve o hep yaninizda olsun insallah.saygi ve hürmetler
Bilmem seni nasıl övüp anlatsam,
Seni anlatmaya dil var mı bende?
Dostlar kulağını bende çınlatsam,
Kulak çınlatmaya hal var mı bende?
Bir aşka tutuldum yanar gezerim,
Gönül seyrandadır hasret ezerim,
Ayrılıktan bende çok da bezerim,
Derdim anlatmaya dil var mı bende?
Dolaşırım aşktan ovayı çölü,
Sarardı bu beniz sanki bir ölü,
Aşk bahçeye girsem koklasam gülü,
Yâre koklatmaya gül var mı bende?
Bende bu gönlü yâr yoluna serdim,
Çile çektim demet, demet gül derdim,
Yârle beraber de Gülşen’e erdim,
Yâri atlatmaya dal var mı bende?
Şu alemde hayat sensiz olur mu?
Olmasa aşk Cemal seni bulur mu?
Derdi olmayan sohbete gelir mi?
Sohbet katlatmaya bal var mı bende?
Cemalettin GÜRPINAR.
Güzel bir şiirdi beğenerek okudum şair kardeşimi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.