(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* İNSANOĞLU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* İNSANOĞLU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan sır içinde sırdır o sırrı çözmek kolaydır aslında bazan çamura düşse de bazan melekleri kıskandırır insanoğlu .Kutlarım anlamlıydı şiiriniz selam ve dua ile.
Yok yok, ben irtifa kaybediyorum galiba. Eleştirecek bir şey bulamayınca... Gözünün üstünde kaşın var desem olur mu? İnsanoğlu işte, ben yaptım oldu... ;)
Ne kadar güzel bir söz, bazılarına teselli verip yarasına merhem olurken, kendisi içinden çıkamıyacağı bir derde düçar oldumu debelenip duruyorda kendi yarasına merhem bile bulamıyor. ne garip değilmi? seğerli hocam. Süpersiniz Mecit bey şiirleriniz okunası mükemmel , kelimeler kafiyeler yerli yerinde, hayranlıkla okuyorum. E bizim gibi çaylaklarda şiir yazmayı öğrenecekler sayenizde ve şiir ustaları üstadların yanında. Selamlar Saygılar. Allaha emanet olasın. DUA larımla yanınızdayım.
Sayfalarima birbirinden güzel ve özenle hazirlanmis yorumlariyla renk veren dost;
Övgülere alismanin zorlugunu cekerken, bir de kaleminize ve kendinize haksizlik ederek mahcubiyetimi daha da artirmayin lütfen. Estagfurullah efendim. Siir ögretmek, hele ki ÜSTAD'lik ne haddimize. DUA'lariniz ve kardeslige kabulünüz payelerin en güzeli.
böbürlenme insanoğlu ölmemeye çaren mi var,
her bir dizesini yerinde bal tadında yaşattınız Rabbim razı olsun sizlerden
sevgimdeniz