(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Kokusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Kokusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alper çocuğum.Şiirlerin bana niye gelmiyor.Favorimdesin aslında.Bak iki şiirini kaçırmışım.Resmindedn de gördüğüm üzere sevdiğim bir topluluğa mensupsun.Seninle gurur duyuyorum.Şiirin kısaydı ama çok güzel ve anlamlı bir lirik şiirdi.Bak senin için bazen artık küçük harfle yazıyorum yorumlarımı.bazı hatalar oluyor ama onu da affedin artık.İçimi yaktın cayır cayır.Yüreğimi kanattın.O andaki ölüm korkusunu tahmin edebiliyorum.Ölmek hiç bir şeydeğil vatan uğruna ama sevgiliye kavuşamadan ölmek seni bitirmiş şiirinde.Aman yavrum bunlar hep şiirde kalsın.Ben sanki oradaydım ve seninle aynı şeyleri yaşadım yavrum tövbe de. Allah o sırtlan sürülerine fırsat vermesin.Hiç bir ferdimize zarar gelmesin.Allah bütün Vatanımızı temizlesin bu çakalk sürüsünden.Allah'a sığın ve güven :Ondan başka yardımcımız yok yavrum.
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
Bu Vatan toprağın kara bağrında, Sıradağlar gibi duranlarındır Bir hilal uğruna onun uğrunda Kendini tarihe verenlerindir.
Orhan Şaik Gökyay.
Dostların var ise divanelerden, Göz yaşın aktıysa minarelerden. Binlerce senelik viranelerden Birşeyler sorarsan, beni de çağır Necip Fazıl Kısakürek.
Okudum ama yorum yazamadım ilk sayfaya astığın gün .Ölümün en şereflisi şehadet şerbetinin içildiği gün. Kan kokusu barut kokusuna karışır. .Ateş ve gece Karanlık dağlar. .Sondaki komando yemini içimi ürpertti. Ölümüne sevdalıdır kınalı kuzular bu vatana ve bayrağa ALLAH ALLAH diye bağıran o kınalı kuzuların yar ve yardımcısı olsun YARADAN. Alper sesine nefesine kalemine sağlık.Sevgimle.
Bu gun kızılayda gezerken kızılayda kocaman bir Türk bayrağının etrafında genç erkekler kızlar orta yaşlı kadınlar adamlar bayrağın ucundan tutarak kocaman bir çember oluşturmuşlardı ve bir kadın konuşma yapıyordu ..ben şehit anasıyım diyordu bu basın ,insanlar hep susturulmuş,bu kadar korkuyormusunuz diyordu (Güven parkın) altında dinledim içim parça parça olarak gözlerim dolarak biz hakikaten susturuldukmu ,korktukmu,yoksa bananemi diyoruz konuşan kadından müsade isteyip..Türkiyem.. adlı şiirimi okuyacaktım o kadar zoruma gittiki kadının çığlık çığlığa ben şehit anasıyım demesi yanımda 11 yaşında erkek yeğenim vardı hadi hala gidelim dedi polisler seni tutuklar dedi güleyimi şaşırayımmı halimize bilemedim ufacık çocuk bile bir şeylerin tezat oluşturduğunun farkındaydı....BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZE ALLAHTAN GANİ GANİ RAHMET DİLİYORUM BİRİLERİ HALA ÜÇ MAYMUNU OYNUYOR YAZIK BU GENCECİK İNSANLARIMIZA ...SEVGİLERİMLE ALPER kalemine sağlık
can kardesım benım her sıırın benı dokuyor banada dokturmek zorunda bırakıyor sakın bır yerlere gıtme sensız olmaz asla gıtme senı sevıyorum can kardesım benım ne kadar kanasada yuregımın bız bılıyorsunkı asla vazgecmeyecegız
Kan bürümüş sanki sayfayı tıpkı ağlamaktan kan çanağına dönmüş şehit analarımızın gözleri gibi... Söylenecek o kadar çok şey var ki ne yazık ki baştakiler şu anda o kadar çok meşguller ki. Kuduz köpeği eve çıkartma çabasındalar, nerden görsünler şehit analarının gözlerini, yüreklerindeki yangının dumanını....
Yüreğinize sağlık. Tüm şehitlerimizin ruhları şad olsun. Ailelerine sabırlar diliyorum ne kadar sabırlı olunabilecekse... Saygılarımla...
Yürekleri kanatan bir geceydi Hatırı kalmıyordu hiçbir şeyin, Kulaklarım duymuyordu top seslerini Feryatları, can yakan sözleri
Sesin vardı sadece kulaklarımda, Ellerim, bedenim kanlar içinde Beni en şerefli Ölüm beklese bile, Yüreğimi acıtan çıldırtan gecede.
Aklımda sadece üşüdüğün o gece; Soğuktan titrerken içimi ısıttığın, Sessizce düşündüğün,derince baktığın, Ömrüme ömür kattığın o gece
Barutun acı kokusu ne de kan kokusu, İçimdeki tek korku; ellerini tutamadan Ölümle erken tanışma korkusuydu Yüreğimi kanatan, kanlı gecede…
Hüzn doldu için şiirir okurken gözlerim nemlendi boğazımda hıçkırıklar düğümlendi Şiir ve seslendirme enfesti gözlerim yaşardı... Kalemin sağlık Allah şehitleri rahmet etsin Selamlar
pişman oldum şimdi aşağıda ettiğim sözlerden dolayı çok değerlisiniz bunu bilmenizi isterim Allah razı olsun... Allah iyi insanların yanında olsun dualarımız aynı diye hissediyorum...Her daim yürekten sevgi ve saygılarımla...
Şiiri okudum ve dinledim senin o yaşadıkların gerçekler içerimi sızlattı o güzel yüreğin var olsun büyük insan... Anlamlı şiirini kutlarım ve bu cesur yiğitlerin gözlerini öper, selam, sevgi ve dualarımı bir borç bilirim... Allah yar ve yardımcımız olsun...
ölmekten korkusu yiğitlerin en şerefli ölüm çünkü hiç korkumuz da yok Bayrağımız yere düşmez bir ölür bin diriliz biz Allah'ın izni ile... Fakat arkamızda bıraktıklarımız ah hocam ah neler var yazılacak ama zamanı var Allah izin verirse...
sağol canım dünyanın en güzel şiiride yazılsa giden gelmiyor acı gecelerin içinden çıkıp gelmiyor yüzümüz gülmüyor elimizdekileri bile sahip çıkamıyoruz :((
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum.
Hoşçakalın.
Bu Vatan toprağın kara bağrında,
Sıradağlar gibi duranlarındır
Bir hilal uğruna onun uğrunda
Kendini tarihe verenlerindir.
Orhan Şaik Gökyay.
Dostların var ise divanelerden,
Göz yaşın aktıysa minarelerden.
Binlerce senelik viranelerden
Birşeyler sorarsan, beni de çağır
Necip Fazıl Kısakürek.