(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL KIRMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL KIRMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemalettin Hocam; Allah sizden razı olsun; kaleminizle yüreğiniz paralel gidiyor ve bu sizin tarzınız oldu artık; ihlaslı, imanlı, hak aşkıyla dolu dolu yazmak ve yazdığınızı okutmak, şiirleriniz her zaman okunacak, her zaman insanların yüreğine sevgiyle işleyecek... Sizi kalibi saygımla kutluyorum... Baki selamlarımla...
Dünya ve dünyalık meseleler için gerçekten gönül kırılmaz. Kırıldı mı yapması çok zor olur. Önemli bir konuya parmak basmış dizeleriniz. Selam ve muhabbetle.
Cemal yanlışa düşme, Böbürlenip gel şişme, Olmasın dilin çeşme, Gel sen bir gönül kırma. ....................................Olur kırmam,ben söz dinlerim dost
ne güzel dilegelmiş hocam naif yüreğinizden, gönül kırma, yunus un dediği gibi, aynen, bir kez gönül kırdı isen bu kıldığın namaz değil, aklıma getirdiniz, sevgimdeniz
İNŞALLAH ÜSTADIM, İNŞALLAH. ÇOĞU KIRGINLIKLARIN BAŞ BELASI ZATEN DİLİMİZİN KIYMETİNİ BİLMEMEMİZDEN. BİR ŞEY SÖYLERKEN DİLİMİZE DİKKAT ETSEK BU GÖNÜL KIRMALAR ASLA OLMAZ. AMA İNSANOĞLU BAZEN DİLİNE HAKİM OLAMIYOR VE AĞZINA NE GELİRSE SÖYLEYİVERİYOR. SAYGILARIMLA...
hatalar insanlar içindir.. Allah Katında hatalı olupta en sevimli olan tövbe edendir... Kul hakkı hiç bir şeye benzemez ve en çok da dil ile hakka girilir... Helalleşmeli ve hoşgörülü olmalı insan...
Güzel nasihatler uyabilmek nasip olsun hepimize... Selam ve dua ile...
SELAM ARKADAŞIM İYİ YADA KÖTÜ ÇEKTİĞİMİZ BÜTÜN DİLİMİZDEN DEĞİLMİDİR DİL İNSANI HEM İPTEN ALIR HEMDE İPE GÖTÜRÜR DERDİ BÜYÜKLERİMİZ NEDE HAKLI SÖYLEMİŞLER BU GÜZEL ŞİİRİ OKUYUNCA DAHA GÜZEL ANLADIM SEVGİ İLE KAL