(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk nedir ki..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk nedir ki..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EY AŞK ey aşk sen nelere kadirsin şiir de yazdırırsın adama türkü söyletirsin hiç olmadık zamanlarda çıka gelirsin şimdi sırasımı derim dinlemezsin... ey aşkkk sen nelere kadirsin... dost musun düşman mı belli değil bir gün ağlatırsın bir gün güldürür hiç durmadan düşündürür ey aşk sen nelere kadirsin... İYİKİ VARSIN
ŞİİR YORUMU: SAYIN ARKADAŞIM AŞKI ÖYLE GÜZEL SORGULAMIŞSIN Kİ.AŞKIN TARİFİ YOKTUR Kİ. AŞK SENİN YUKARIDA SAYDIKLARININ HEPSİDİR.EVET AŞK SORGUSUZ YAŞAMAKTIR.ÇÜNKÜ NEREYE KADAR DEVAM EDECEĞİNİ BİLEMEZSİN .BAKARSI N BİR ÖMÜR SÜRER SEVGİYE DÖNÜŞÜR ,BAKARSIN BİR GÜNDE BİTİVERİR.KUTLARIM.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN ARKADAŞIM.SELAMLARIMLA, HOŞÇA KALIN.......
Aşk kadının hayatında bütün bir romandır erkekte ise yalnız bir bölümdür. M. Da Stael
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve güzel sözler için... Kesinlikle haklısınız tarifi olmayan aşkların sorgulaması da olmaz aslında ve sadece yaşamak gerekir her yürekte başka başka...
Sevdanın doruğuna varırken gözlerinden denizi yudumladım sevgili sağanak olup yüreğine yağmak Aşkı sorgusuz yaşamak Adım adım ömrüne yürümek istedim sevgili der gibi. Çok güzeldi yüreğinize sağlık.Selam ve saygılar.
Çok teşekkürler, evet bazen aşk böyle bir şey galiba, doruklarına tırmanırken sevdanın denizleri yudumlamak gibidir. Yürekte hissedilen ve sanki tarifi de olmayan duygulardır. Yaşamak gibi güneşin sıcaklığını, sarmak gibi gökkuşağını
Yazmak bir kere başkalaşır ama okumak her defasında yeni anlamlarla buluşarak yeniden yeniden başkalaşabilir, o nedenle yazmaktan daha önemlidir okumak ve elbette anlamak. Kesinlikle haklısınız, basit anlatımlarda gizlenen derin anlamları okuyucu kendi bakışında bulabilir ancak ve her okuyuş aslında yeniden anlamlar katabilir, o anlık hisler önemlidir diye düşünüyorum.
Tekrar teşekkür ediyorum duyarlı ve güzel yorum için...
Bir kere daha tebrik ederim o halde. Çünkü duru görünen anlatımlardaki o aleni gizlemeler, yazanın belki tarzı, belki alışkanlığı, belki kusuru belki de şansıdır nadiren yerinde yaladığı ki bu hiç önemli değil, ama onları bir bakışla tutup öne çekmek okurun istikrarlı bkabiiyetidir daima :) O yüzden, yazmaktan çok daha zor, ama çok daha güzeldir okumak. Bence böyle tabi ki...
Eğer var ise..
Hepsi diyorum...