(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Koca Mimar Sinan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Koca Mimar Sinan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelecek nesillere miras bırakmak adına yerinde bir çalışma ...öyle ki bu gün bir çok insanımız Mimar Sinan kimdir bilmiyor ve daha nice tarihe adını altın harflerle yazdırmış büyüklerimizi ...çok beğendim.TARİHE SAHİP ÇIKMAK NE GÜZEL ONU YAZAN MAHİR PARMAKLAR DAİM OLSUN SAYGI VE SELAMLARIMLA HOCAM.
Akıcı ve meramı anlatan cinsten bir eserdi sayfanızdan okuduğum. Milletçe gururla yad etmemiz gereken değerlerimizden birisine yazdığınız şiirinizi zevkle okudum değerli hocam. Saygı ve selamlarımla...
Yazamadım demek için bence daha çok erken. Çünkü inanın bu şiirimi daha bugün tamamladım. Önce yoktu. Hayatını okudum yazı bitti bu şiir oluşmaya başladı.İnanıyorum size...
kutluyorum güzel bir şiirdi. koca sultana neler yazılsa yeridir. lakin bir tek devşirme vurgulamasına gerek yok bence. artık o bizimdir tabiki bu benim düşüncem.
Bence de gerek yok çünkü o kelimeyi ötekileştirmek için yazmadım. Hayat hikayesini şiirleştirmekti gayem. Mimar sinanın hayatı diye arama yaptığınızda ilk cümle böyle başlıyor ve eserleri ile bitiyor. Devşirme demek toplama demek ki bunda art niyet yok. Bugün onun eserleri dimdik ayakta. O bizim ve benim hemşerim aynı zamanda.
Bence de gerek yok çünkü o kelimeyi ötekileştirmek için yazmadım. Hayat hikayesini şiirleştirmekti gayem. Mimar sinanın hayatı diye arama yaptığınızda ilk cümle böyle başlıyor ve eserleri ile bitiyor. Devşirme demek toplama demek ki bunda art niyet yok. Bugün onun eserleri dimdik ayakta. O bizim ve benim hemşerim aynı zamanda.
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim