(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sırat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sırat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Durmadan çalışır feleğin törpüsü Neden dönmez gidenler? Bilmem nicedir. Sanma ki; ora, Koyun Baba Köprüsü Sırat; kılıçtan keskin, kıldan incedir
Sevgili : Halil MANUŞ, DÖRTLÜK MISRA KISA DA OLSA ANLAMI ÇOK BÜYÜK GÖNLÜNE YÜREGİNE KALEMİNE SAGLIK SEVGİ ve DUA İLE KAL,,, AKSARAY'DAN ÇORUM'A SELAMLAR,,,
Fotoğraf daha anlamlı geldi bana. Köprü, ırmak ve cami üçlüsü. Ve cami köprüden önce. Irmağı geçmek için dinin direğini sağlam tutarsan ancak köprüden geçebilirsin mesajını görür gibi oldum. Siz ne dersiniz bilemem.
sırat kimine bir şehrah yol, kimine geçilmez bir engel, kimine kıldan incedir. Rabbim bizlere serin ve selametli bir yol etsin. harika bir dörtlüktü kutladım yüreginizi.
Fotoğraf daha anlamlı geldi bana. Köprü, ırmak ve cami üçlüsü. Ve cami köprüden önce. Irmağı geçmek için dinin direğini sağlam tutarsan ancak köprüden geçebilirsin mesajını görür gibi oldum. Siz ne dersiniz bilemem.
şiirde fotoğrafta çok güzel kardeşim.Derin mana yüklemişsin dörtlüğe. Çok geçtim bu yerlerden,bazen sevdim,bazen üzüldüm.ama yinede gönlüm kaldı. memleket bizim, Vatan bizim. şehitlere Allahtan rahmet dilerim.
Fotoğraf daha anlamlı geldi bana. Köprü, ırmak ve cami üçlüsü. Ve cami köprüden önce. Irmağı geçmek için dinin direğini sağlam tutarsan ancak köprüden geçebilirsin mesajını görür gibi oldum. Siz ne dersiniz bilemem.
yeşildere/trl tarafından 6/24/2012 10:35:18 PM zamanında düzenlenmiştir.