SİYA ; aldığımız yara, kurşun yarası değildi! Şu allahsız günlerin, Sahipsiz çocuklarıydık biz! Adımız silinir nüfus müdürlüğünden! Terk edilmiş, birer (Piç) damgasıydık!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİYA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİYA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir insan duygularını bu şekil net açıklamışsa ve yaşananların dizeleriyse. dilendirilmesi sorun teşkil etmez gibi.yalnızca duygular. iyi yazıyorsun ve kendinle barışık,elelesin
yıllar önce okuduğum bir şiirde şair ''kalbimizin kuyusunda kardeştir yaralarımız'' diye bir vurgu yapmıştı şiirinde. Anlamlı, anlamlı olduğu kadar derin. Jiyan arkadaşımızın da anlattığına bu çerçecede yaklaşmamız şart. Bir kadın bu duyguları yaşıyorsa ve de bu ruh halindeyse eğer; duyguları yaşayan değil yaşatan zihniyetin sorgulanması gerekir. Başka da değil. Jiyan arkadaşımıza gönülden tebrikler.
12 askerin içinde kürt kökenli kardeşlerim de var! dostlarım ben ayrım yapmadan yazıyorum. din, ırk ayrımı yapmayan ve yapmadığı için suçlanan insanlarız, tek farkımız bu! kaldı ki bu topraklar hepimizin, senin benim değil yani! çingene kardeşlerim, rumlar, ve ermenilerin ve siyah kardeşlerimin toprakları! bizler eşitlikten, kardeşlikten yana oldukça birileri rahatsız olup, devam edecekler kıçımıza copu!
Şiirlerimde kitlemin, halkımın duygusunu yazmayacaksam! benim bu kalemi bırakmam gerek! Ama bırakmayacak kadarda militan bir kişiliğimiz var HOŞÇAKALIN!
Jiyan tarafından 11/4/2007 10:06:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
SİYA ; aldığımız yara, kurşun yarası değildi! Şu allahsız günlerin, Sahipsiz çocuklarıydık biz! Adımız silinir nüfus müdürlüğünden! Terk edilmiş, birer (Piç) damgasıydık!
Sokarlar copu kıçımıza!…gideriz güle, güle…
(Bizde bilirdik, insanca yaşamayı...!)
Ölüme beş kala...
kanayan bir yara.iyileşmesi dileğiyle.tebrikler duyarlılığın için.sevgiyle kal
sevdiğim ve saygı duyduğum sayın karayel; elbetteki size öyle bir yakıştırmayı yapmadım.yapmam. ülke insanının empatiden yoksun olduğunu düşünüyorum. düşünsenize; jiyan kardeşimizin ya da şiirindeki karakterin yaşadıklarına; ''hak ettiniz başınıza gelenleri'' diyenler var. 12 askerin ölümüne, ''iyiki oldu'' diyenler bile var hatta.
hrant dink'in ölümüne, ve diğerlerine...
affedin lütfen, sizin yorumunuz üzerinden yorum yapmayı duygusal oluşuma bağışlayın.