Okuduğunuz şiir 9.6.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
şimo
şar ile şaré
Merhaba şaré Sen geçip gidiyorsun Çıldırmaya başlıyor bir şeyler Mesela A,b ve sonrası
Sırt sırta en sağlamından bir susa sokulup Yokluk diye sorular uyandırıyor dudakların Birden ardına düşüyor sular Etek uçlarında birikintilere dalıyorum
Sonra bir harfi yamacıma çekip Sakinleştirmeye başlıyorum Ve yüzümden fikrim Sakiniyle yıkanmaya iniyor Sersem bir serinlik dönüp dönüp Tenime düşüyor
Aramızdan bir ses geçiyor Eylül biraz biraz kaldırımlara sokuluyor hani Işıklar aldanıyor bir süre Oysa daralıyor hüznüm ayıkmadan Üşüyüp geçiyorum her şeyden
Gün doğasıyla sen öyle sessiz Ağsız bir kılıfa sarılı geceyle ben Öyle densiz Durdurulmuşuz sanki eğeri kopuk zamandan Düşürülmüşüz belki de
Hışırtıdan kurtulup çalınıyoruz Bak şehir dinliyor bizi
Rüzgârın elinde Bir gece bir ses ve en eskisinden Bir hayal koşturuyoruz arsızca
Dokuzunda haznesinden bana gülümsüyor Solumda bir heyelan içimi okuyorum Aramızdan biz geçiyoruz uzunca bir süre Olmuyor soluklandırıyorum harfleri
Sonra yalın ayak geçiyorum sokağından Titriyor ellerim düşüyorum Başıma aşk geçiyor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şar ile şaré şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şar ile şaré şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben varlığın yokluğa nazıyım kaldırın günlerin sisli perdesini orada harflerin aşıldığı ve aşkın kucaklar dolusu ışıklı demetler derdiği sımsıcak bir merhabayla karşılaşacaksınız
sonsuzluk diye birşey yok buna dair bir fikriniz de olmayacak aşk işte bu ancak ve ancak o' ndan düşürülmüş ballı ve yalnız bir tadımlık yemiş hatta incir rakısı ne ayık ne de sarhoş ''
...
wewin tarafından 2/16/2013 7:10:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
''Ona ruhumun yaralı olduğunu söyleyin...bir de her şeyde bir hayrın olduğunu.o anlar beni, bilir söylediklerimi en çok da söyleyemediklerimi. söyleyin ona ki bazı şeyler ille de yaşanılarak öğrenilir hayatta. vicdan derinden bir sızladı mi aklın mutlaka geleceğini başa. o başa gelene kadar bazen dibe vurmak gerektiğini de söyleyin. dibe vurduğunda da uzatılan eli tutması gerektiğini de. söylenmeden, sızlanmadan, mazeret üretmeden tutması gerektiğini sıkı sıkı söyleyin ama. o ele değil de elin gerçek sahibini görmesi gerektiğini de iyice tembih edin olur mu?ona ruhumun yaralı olduğunu söyleyin.ısterse açtığı yaraları bir bir sarabileceğini de hatırlatın ona. o unutur bunları bu aralar aklı bir karış havada. yaptığı her şeye rağmen geride kocaman bir yüreğin biraz da yaralı bir ruhun onu beklediğini de söyleyin emi......''
Defalarca dinlediğim sessizce kaçıp geldiğim gecelerim var bu sayfada ve değerli dizelerinizde biliyor musunuz? Geç kalmış saymayın olur mu lütfen hiç geç kalmam yoksa şah damarı şiire kesmiş bir kalemin hüznüne Övgüsü doldu içime kymetli bir eser okumanın ve edebiyat iyi ki var diye yine seslendi iyi ki Sonsuz olsun yürek mürekkebiniz sesinize sözünüze kaleminize bereket hep aşkla ...
Sonra Ellerini yıkamadan oturma zamana … Ara zaman ara çok ayrı ama bizden kalan ılık bir gülüş Bu gece tanıdık ağrılarımı konuk aldım ağlayan keman, susmadan bana gülen ezgi. Kılık değiştiren her zaman yaralı hitapların ardına bizi yarım hallerimizle baş başa bırakırdı
geç kalınmış bir teşekkürün mahçupluğuyla saygılarımı sunuyorum
Hışırtıdan kurtulup çalınıyoruz Bak şehir dinliyor bizi
Rüzgârın elinde Bir gece bir ses ve en eskisinden Bir hayal koşturuyoruz arsızca
Dokuzunda haznesinden bana gülümsüyor Solumda bir heyelan içimi okuyorum Aramızdan biz geçiyoruz uzunca bir süre Olmuyor soluklandırıyorum harfleri
Sonra yalın ayak geçiyorum sokağından Titriyor ellerim düşüyorum Başıma aşk geçiyor..
7nci kez dinliyorum bu ne güzel ne muhtesem bir eser siir fevkalade güzel yorumsa muhtesem hic gidesim yok sabaha kadar dinleyebilirim bu siiri yürekten kutlarim usta kalemi sesinize nefesinize yüreginize saglik ömrünüze bereket kaleminiz daim olsun saygimla....
canım kardeşim uzun zaman oldu sesini duymamıştım.......can kulağı ile dinledim harika dizeler ve yorum yüreğine saglık kalemin varolsun sevgimlesin zaralıcan
Merhaba şaré Sen geçip gidiyorsun Çıldırmaya başlıyor bir şeyler..
Sadece bu üç dize bile başlı başına mükemmel bir şiir.Bazen anlatmak veya anlamak için daha fazlasına gerek kalmıyor sözün. Tebrik ve teşekkürlerimle...
Sesli şiirlerin ilk dizesini dinlediğimde,ses beni alıp götürmezse sesi kapatır sadece okurum...Bir de böylesi var şiirin işte...Okumayıp sadece dinlediğim...
Ne demeli bu şiire şimdi bilemedim.Baştan sona kopmayan duygu birliği, özne birliği, zaman birliği ve inanılmaz bir duygu seli .Çarpıcı lirik anlatımı, imaj ve sembollerin bir biriyle uyumlu olağanüstü dansı.Ve bir de yorum . Tepeden tırnağa yaşamaktır şiir, yaşananı görüleni, duyulanı, bilineni, düşleri, yorgunlukları geçirerek ruh ibliğinden kelimelerin özü ile çizilen resimde der gibi.Kalben tebrik ederim değerli eserinizi ve yüreğinizi.Saygılarımla.
Güne, günün şiiriyle başlamak istedim. İyiki de şiirş okudum. Merhaba şimo, Merhaba şaré Şiir, kurgu yorum hepsi bir birinden doyurucu. Güzel dizeleri yazan yorumlayan yüreğinize sağlık Tebrikler.Selamlar.
Akıntılara verilir kalıntılar ak ile karanın sevişme edası eklenir kimliğime Nicedir uyuyan düş düşer şimdi geceye Vakti gelmeden alınmıştır bir şeyler Her sorguda sureti eksik bir kimlik sunulur Tan vaktinden önce kapı gıcırtısından ürken aşk Yollara düşer geceye yetişemeden sabahına yolcudur revan bir ihtimalle selamlıyorum ruhunu saygım ile can renk kattın tşkr
Akıntılara verilir kalıntılar ak ile karanın sevişme edası eklenir kimliğime Nicedir uyuyan düş düşer şimdi geceye Vakti gelmeden alınmıştır bir şeyler Her sorguda sureti eksik bir kimlik sunulur Tan vaktinden önce kapı gıcırtısından ürken aşk Yollara düşer geceye yetişemeden sabahına yolcudur revan bir ihtimalle selamlıyorum ruhunu saygım ile can renk kattın tşkr..
...
..
.