Gözlerin doğmalı ay ışığı sonrası, alabildiğince parlak ve Ellerin ellerimde, sımsıkı Yüreğin yüreğim de sımsıcak Uyanmak istiyorum aynı sabahlara.
Yağmur sonrası gök yüzüne bakmalı Konuşmadan, öylece durmalıyız Hasret denizinden çıkıp Mutluluk sandalında şarkımızı dinlemeliyiz Çaresizliği alnından Ayrılığı kalbinden vurup Umutları yeşertip Birbirimize daha fazla geç kalmadan dönmeliyiz.
Sen yine şarkımızı fısıldarken ben gözlerinde kendimi seyre dalayım Hayal de olsa çocuklarımıza Kendi masalımızı anlatayım
Fırtına sonrası bir sessizlik huzur sarmalamalı Kanayan yaralarımızı, geçen yıllarımızı Bir kalemde silecek kadar güçlü aşkımızı Bekletmeden Dönmeliyiz.
Gül’ün bülbüle kavuşma ma ihtimali olsa bile gelme/ lisin gel deme/ lisin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTUKÇA ÖZLEDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTUKÇA ÖZLEDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlatıyordu soluklanmadan ... Kendisinin meftunu olan sevdalıları da , nefeslerini tutmuş onu dinliyorlardı ...
Allah ... Kaleme yaz dedi !.. Arşı yaz !.. Kürsü yaz !.. Alâ ve esfel divanımda ne varsa hepsini yaz dedi ... O da hepsini yazdı ...
Aşkı yaz !.. Der demez ; kalem ortasından çatlayıp , yarıldı da aşkı yazamadı ..
Bil muhabbet emanettir , sana Mevla'dan gelir , Eğer doğru Mecnun isen , bil ki Leyla'dan gelir ... diyen ehli dile de selamlar olsun !..
Alem halkı zannedermiş ki ... Bu kutlu derde düşen yalnızca Leya ve Mecnundur ... Halbuki ; günde nice yüzbin Leyla'sı ve Mecnun'u geçermiş de , kimselerin haberi olmazmış ...
Aşkı sevdasında Mecnun gibi dosdoğru olanlara selam olsun !.. Bizleri de o kutlu dertten haberdar eden, nazenin kaleme de selamlar olsun efendim !..
Farkında mısınız bilemiyorum ama , kaleminiz harf yerine inciler düşürmüş ... Gördük ve topladık biz de onları ... Gönül vitrinimizin en nadide yerinde saklamak için ... En kalbi teşekkür ve tebriklerimizle ...
Yağmur sonrası gök yüzüne bakmalı Konuşmadan, öylece durmalıyız Hasret denizinden çıkıp Mutluluk sandalında şarkımızı dinlemeliyiz Çaresizliği alnından Ayrılığı kalbinden vurup Umutları yeşertip Birbirimize daha fazla geç kalmadan dönmeliyiz.
Özlem dolu güzel bir şiir okudum kaleminizden. Şairi ve şiirini kutlarım. Saygılarımla
Birbirimize daha fazla geç kalmadan
dönmeliyiz.
Dönlelidir
gelmelidir
sevmelidir,
Aşka bilmelidir.
Tebrik ederim..