(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolcu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolcu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın yok,sul beş gündür internette yokdum.Geldim bu şiirden hiç bir şey anlamadım.Hayırdır inşallah! Kim nereye gidiyor? Hem niye gidiyor? Resim muamma şiir şifreli.Şifreciyi çağırttım çözsün bu işi :)) Saygılar sunuyorum.
''DUR YOLCU!,, Nereye öyle!? Bedava buldunuz galiba treni; hem de, kuşetli!...Hımmm!.. Daha çok şiirler bırakacaksınız Dünyaya... Efendim, şaka bi yana, hoştu kısacık serbest nazım şiiriniz. Gönlünüze sağlık...
babidim tarafından 6/7/2012 8:57:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir yerlerde çiçekler açtı,kollarını açtı aşıklar bir filmde gibi birbirlerine sevgi sözcükleri söylediler inanın,kendimde değildim, haberim yoktu dünyanın sevgiye gebe olduğundan tutsak kaldığımdan,bir sevdanın içinde
onlar mı karartma uyguladılar duygularıma körlendi mi bakışlarım,yonttular mı sahi ellerine gül döşeyen gözlerimi ayaklarımın götürdüğü aşkı göremiyorum mil mi çektiler gözlerime, bir tay yüzünden bütün atlar çekip gitti mi?
üstadım çok derin bir şiirdi.Dost dediğimiz birinin ellerinde uyumak. ölüme bile gerek kalmadan ölümü yaşamak. Bu nasıl dost ki zokayı yutturdu. Sanırım şair hayli mecazi anlam yüklemiş bu şiire. yorumda hata varsa üzülürüm. kaleme sağlık.
selam ablam nereye gidiyorsun valla hber vermedin bak karışmam benden habersiz gitmek yok :) ellerin yüreğin dert görmesin her şey sırayla bi kerem demiiiiii:))))))canımsın ablam mevlam sağlık sıhhat versin dilerim
Yolcu yolunda gerek tabi ama, ne zaman nasıl gideceğimizi sadece Allah bilir. Allah herkese hayırlı yolculuklar versin. Siz acele etmeyin bence. Saygılarımla...