(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsimlerin gülümseyen yüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsimlerin gülümseyen yüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okuduktan sonra kendisini tekrar okutturan, güzel bir şiir...
"hüznümüzü yıkayan gökkuşağının elleri" 1- gökkuşağı, yağmurdan sonra çıkar, yıkamak fiili le bağlantılı, 2- hüzün, üzeri tozlann bir cam gibi, yıkanması gereken bir durumdur, bu yüzden raatlarız yağmur yağınca, 3- gökkuşağının oluşmasına sebep, hüzünden kaynaklanan gözyaşları da olabilirdi, anak belli ki bunn sebebi, mutluluktan...
Sayın BEYDEMİR;değerli üstadem ne kadar güzel çoşmuş yürek ,kalem yazmış,içten gelen duygular ilmek ilmek işlenmiş mısralara,oya oya birleştirilmiş ilmekler ve bir bütünlük oluşmuş bir motif gibi güzel sayfanızda ,yürekten tebrik ederken sayfanıza tüm dünyadaki güzel duyguları,size en güzel sevgi güllerini gönderiyorum.kaleminiz daim olsun,yüreğiniz segiyle dolsun,Sıhıhhatiniz sağlık ve mutlulukla dolsun.
"hüznümüzü yıkayan gökkuşağının elleri"
1- gökkuşağı, yağmurdan sonra çıkar, yıkamak fiili le bağlantılı,
2- hüzün, üzeri tozlann bir cam gibi, yıkanması gereken bir durumdur, bu yüzden raatlarız yağmur yağınca,
3- gökkuşağının oluşmasına sebep, hüzünden kaynaklanan gözyaşları da olabilirdi, anak belli ki bunn sebebi, mutluluktan...
doğayı bu şekilde hissetmek çok güzel.
edebiyatla...