(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırgın Karanfil// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırgın Karanfil// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynadaki görüntüsüne bakar karanfil : her şeyden ayırabilsem keşke kendimi, keşke toprağımdan kırılan yerime yama başka bir sancı ayazlansaydı...filiz kıranlar hatrına sonu başlangıcım yapamadınız ya bir ona yanarım... bir ona yangınım bilmez misiniz der ...der der her nefeste sonra gözlerine dalar bir süre kırıklarına ...bakan gözlerine... ah der ahhh görünce düşünmesem keşke gözlerim bu kadar düşünceli olmasalar... görünce mi düşünür yoksa tüm insanlar da benim gibi... Kadın aynanın karşısında hâlâ ; içten gelen sesi haykırmada şimdi ... sen ayna sen bütün dillerimi bildiğin halde hâlâ neden hissettiğim gibi değilsin...neden hâlâ yaşamın kendisi gibi değilsin... değilsin der.... dağıtır kumral saçlarını kadın sonra görüneniniyle olduğu eşleşsin diye... elleri kan revan... diyesim geldi benimde küçük bir hikaye şimdi şu an :)))
Her zaman ki gibi çok güzeldi değerli dost.Öyle güzel anlatmışsın ki kırık karanfil imajında hüznü etkilenmemek işten bile değildi. Kalben kutlarım.
Gül ve karanfil.
Ama bu şiirde inadına karanfil...
Şair kelimelere çok hakim :(
Ben de inat bir okur...
Lalelere, nergizlere uzanmadan susmam lazım :)
Çok güzeldi.
Tebriklerim içten.
Saygımla...