(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Yüzü// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Yüzü// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz Adnan Yücel'in çok sevdiğim bir şiirini,"yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek" isimli şiirini hatırlattı bana...Aşkın binbir türlü yüzü vardır illa ki, ama ben de aşkın yüzü yeryüzü ve rengi gökyüzü olanını isterdim...anlamlı ve duygu dolu şiirinizi okumak, her zamanki gibi bir ayrıcalıktı...hep şiirle ve dostlukla kalın...teşekkürler,tebrikler şair...
Kaç kere sarılıp ağladık Artları sıra Kimse görmeden Kaç kere öldük korkularımızda
Yine de Kundak bağladık Yaralarımıza Özlemenin en uç noktasında
Kundak bağladık hemde kör düğümlerle! Her yürek kendine düşen payı almıştır bu duygu dolu dizelerden.tebrik ediyorum her daim olduğu gibi usta kaleminize özgü çok güzel dizeler ilhamınız bitimsiz kaleminiz kavi olsun değerli dost yürek selam saygımla.
Hiç solmasa yeryüzüne ektiğiniz aşk çiçekleri, her daim baharı yaşasa insanlar. Kardeşçe, el ele, barış içinde yaşasak. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Kaç kere sarılıp ağladık Artları sıra Kimse görmeden Kaç kere öldük korkularımızda__
off be Taylan sairim , yani nerelere götürdün beni ...
hic de öyle egilip bükülmedik... yalvarmadik da "dön" diye ... bazen bir sise sarapta aradik teselliyi ... bazen bir Erkin Koray sarkisinda ... hani ne de güzel söylerdi degil mi ?
"Bir vefasiza kandim ... beni sevmisti sandim ... yollarina bakarak onu gelecek sandim ... "
yaa dostum iste böyle .. o " yâr " hic gelmedi ... ve bize öyle tenhalarda aglamak düstü... bu güzel siirin aldi götürdü beni ... daha fazla kaptirmadan kendimi susayim.......... lakin yazmak da geldi icimden .....
Hayatta kalmanın sırrı biraz daha fazla zaman harcayarak!Biraz daha telef olarak ve hasara uğrayarak! Birey, uyum sağlayarak biyolojik, maddi, manevi ihtiyaclarini gidererek sürdürebilir hayatını. Ama birey bundan fazladır.Düşüncesi,dunyayı ve toplumları kavrayışı, icinde aşk'ı yaşayışı standardize edilemez.Zihinsel ve toplumsal yasam alanı kendine ait olan birey aşkın arka bahçesinde istediği sekilde aşk'ı yasar.Gerçekse ask kundaklar ise yaramaz, kurallar ise yaramaz.Hayatta kalmanın tek yolu onunla olmaktır seven icin diger yarı ile.
Bana bunları düşündürdü şiiriniz.Okumak keyif verdi.
Kutlarım Saygılarımla GC7
Gülaz tarafından 5/31/2012 6:10:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
"taa bu kadar "kalsaydı.
İmkansızı dilemek şairanelik midir ki.
Pek akıl kârı değil, onu biliyorum.
Akıl beri kalp geri hangi savaştan galp çıktık ki.
Hiç.
Güneş?
O hep.
Hâlâ...
Tebriklerimle...