(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne alternatif lokanta,ne alternatif menü.. bazılarında sıralama değişik belki.. hepimiz benzer şeylerden tadıyoruz... Hiç değilse finali türk kahvesi yerine mutluluk olsun değil mi..? Kutladım içinden çok şey çıkabilecek dizelerinizi.. Saygılarımla..
Şu yaşam lokantasında; Az hasret üzeri, .....................gözyaşı alayım Tanrım.. Acılı olsun. Kaldıysa üzerine, Mutluluk tatlısı lütfen...
Sevgili Sevgili Çınar hocam, bir şiir, harika bir anlatım, sizi yürekten kutlarım... Lokantayıda şiirleştirdinya kutlarım sizi Başarınız daim olsun.. Tebrdikler
Sevgili Çınar Göle; Geçmişte yaşanan olaylar insana ya ah, ya oh dedirtiyor. eğer acılar yerini mutluluğa bırakmışsa oh demek ne güzel; Yok bir takım hatalar neticesinde, insan elindekileri kaybetmişse; Ah çekmekte fayda vermiyor aslında. Bir çoğumuzun gönlünden geçeni kısacık bir şiirle mükemmel bir şekilde dile getirmişsiniz. Bende acizane kutluyorum.
bende hep derim acılarımızın da kıymetini bilmeliyiz ki mutlulukların güzelliğini sindirelim...yine çok güzel bir şiir okudum kaleminizden...saygı ve sevgiyle kalın...
Çok farklı bir stiliniz var Hocam.Şiirleriniz hem gönül hem de zeka ürünü.Çok güzel bir şiirdi.Yüreğinize sağlık. Mutluluk tatlınız bol olsun.Selam ve Saygılar..
bazılarında sıralama değişik belki..
hepimiz benzer şeylerden tadıyoruz...
Hiç değilse finali türk kahvesi yerine mutluluk olsun değil mi..?
Kutladım içinden çok şey çıkabilecek dizelerinizi..
Saygılarımla..