Toprağımdı, Alnımın terini akıttığım, Hasat zamanı Bir verip on aldığım...
Toprağımdı, Uzak düştüğümde Öpesim geldiği... İlahi güce Üzerinde secde ettiğim...
Toprağımdı, Vatan bellediğimiz... Bin şehidimin kanını akıtıp Hala doyuramadığı...
Zalimi kusup içinden, Göğsünü siper edenlere kucak açan Aziz memleketimin toprağıydı... Doy artık toprak, Gözlerimizde İçine aldıklarına akıtacak yaş kalmadı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlayan Ekim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlayan Ekim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağımdı, Uzak düştüğümde Öpesim geldiği... İlahi güce Üzerinde secde ettiğim...
Elif Hanım ne güzel ifadeler bu böyle. Evet toprağımdı sevde ettiğim. İşte şehitlerimizde secde edercesine düşüyorlar ve bir daha da kalkmıyorlar. Onların ettiği secde sonsuza kadar sürecek. Yüreğinize ve Klavyenize sağlık diyorum.
Zalimi kusup içinden, Göğsünü siper edenlere kucak açan Aziz memleketimin toprağıydı... Doy artık toprak, Gözlerimizde İçine aldıklarına akıtacak yaş kalmadı...
toprak suçlu mu ? bence insan suçlu, toprak öz'dür ve her şeyin gerçek yansımasıdır, canlılığın ve ölümün kaynağı ve aynasıdır... bence toprağa haksızlık etmişsiniz mecaz olsa bile..
can vermek toprak vermekten yeğdir....
tebrikler mina...
hayaletsuvari tarafından 10/30/2007 3:56:38 PM zamanında düzenlenmiştir.