Güneş doğarken başını eğiyordu utançla dağlarım Yeşil çayırlarda at teperken kızlarım oğullarım Ne zaman tökezleyip de serildik derin vadilerine geçmişin Ne zaman tarihe karıştı gelinciklerimiz...
Koşturmaca ile geçip gidiyor günler Hesabını tutamıyoruz zamanın Keşkeler depoluyoruz ömür defterinin sayfalarına Geriye dönüp baktığımızda pişmanlıklarımız olsun diye
Hangimiz gelmedik ki karşı karşıya Keşkeler taburunun namlu uçlarıyla...
Hangimiz tutmadık soluğumuzu Buz kesen bakışların ortasında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKELER TABURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEŞKELER TABURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hangimizin yüreği sıkışıp kalmadı Kanun dışı ihtilal sendromlarının orta yerinde Santim santim kısalırım Dirhem dirhem azalırım yoklukların kuyusunda"... yine kendine özgüydü... tbr...
Son bölüm...Tam Asimaral.bacımın tarifi....Harikaydı...Yüreğine sağlık... Ah herkes senin gibi asi olabilse haksızlık karşısında...Boyun eymese... Beni sokmayan yılan bin yaşasın demese...Memleket derdine düşse.....Selam ve Saygımdasın hep Can Bacım....
Sabrın en koyusunu yaşarım =Derviş olur adım, Sevginin en yoğununu=Mecnun-Leyla olur adım Ama haksızlık karşısında dolar taşarım=Fatih,Yavuz olur adım İşte bu nedenle Asi''ye çıkmıştır adım...=Buda bizim şairemizin mahlası olur,
Saygıdeğer!Şaire arkadaşım ufak bir şerh(Dibace) yaptım şiirinizin üzerinde iyiniyetinize sığınarak,
Hayatın yanlış, ruhsuz, renksiz yanlarına asi olmak asil bir yüreğin kaçınılmazı bence, kaderi...Bize aklı ve onuru lutfedenin hikmeti de ayrıca...Gönülden tebrikler...
Sabrın en koyusunu yaşarım Sevginin en yoğununu Ama haksızlık karşısında dolar taşarım İşte bu nedenle Asi''ye çıkmıştır adım...son mısrayı sevdim en çok...tebrikler
KEŞKE SİZİ
DAHA ÖNCE TANISAYDIM
TEBRİKLER