Bana mızıkçı demiş sayın site sahibi Mızıkçı değil miydi Yozgat’ta yenilirken? Bir de mavişim demiş ilgisi varmış gibi Siteye bastırmadın bir buçuk yıl Ansızın Öcüm var alacağım ama şimdi çok erken. İtiraf et her şeyi doğru söyle Ansızın İnkâr sana yakışmaz yapma böyle Ansızın.
Yalan mı söyleyeyim elbette karnım açtı Dikkatimi dağıttı Nisa Hanım üst kattan Şansım korktu sesinden hemen elimden kaçtı Sen beni yenemezdin geçse yüzyıl Ansızın Feleğim şaştı birden yediğim o tokattan. Alevlenmiş çıraydım şimdi söndüm Ansızın Serbest yazarım dedim ama döndüm Ansızın.
Oğlumun yaşındasın sana hiç kıyar mıyım? Çok da önemsemedim buna gözlerin tanık Taş kırmaya erindim yenilgi sayar mıyım? Başarı sarhoş etti artık ayıl Ansızın Rövanşı var seneye olmalısın uyanık. Yensem de yenilsem de ben yazarım Ansızın Taşlarını gömmeye yer kazarım Ansızın.
Hak ettiysen mutlaka elin öpülür üstat Ama neden onca kez ellerimden sen öptün? Bilerek sundum sana fırsat üstüne fırsat İki yıl boyun büktün biraz kasıl Ansızın Elini uzatan mı öpen mi daha üstün? Büyüksün kabul ettim beni affet Ansızın Evladına yenildi çılgın Afet Ansızın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN -2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN -2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne ara oynadınız ablacığım görmedim ama inanıyorum ki çok eylenceli olmuştur.. ben tavlayı dahi bilmiyorum ne kadar cahilim oyunlar konusunda.. ama harika bir şiir olmuş kutluyorum her iki şiir yürekli dostları saygı ve selamlar ablacığım..
sizi sessizce tavla oynarken gördüğümde aslında büyük bir atışmanın da olacağını tahmin etmiştim :) ama o anlarda Ansızın Sayın Afet hanıma göre daha hırslıydı :) yenmeye odaklanmıştı sadece güzeldi yeneni de yenileni de tebrik etmek gerekiyor Zar bu kimine zar kimine zordur bazen
Kuzen tarafından 5/15/2012 12:17:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın KIRAT; Ah Annelerimiz ne güzel varlıklardır,annelerimizin ayaklarının altındadır cennet,o değerli insanların elleri öpülese ve gerekli değeri herzaman görmeleri dileğiyle değerli dost, fevkalade güzel bir eser,yürekten coşmuş kalem yazmış, Kaleminizde ki mürekkep,yüreğinizdeki duygular hiç bitmesin,Kaleminiz daim olsun,yüzünüz hep gülsün,Dünyadaki bütün çiçekleri size,bütün sevgileri yüreğinize gönderiyorum,
Hak ettiysen mutlaka elin öpülür üstat Ama neden onca kez ellerimden sen öptün? Bilerek sundum sana fırsat üstüne fırsat İki yıl boyun büktün biraz kasıl Ansızın Elini uzatan mı öpen mi daha üstün? Büyüksün kabul ettim beni affet Ansızın Evladına yenildi çılgın Afet Ansızın.
Eyvallah muhterem yüreğini kalemini kutluyorum selam ve dua ile.