Üzülmedim mutluyum yenildim bile bile Yılların acısını alsın dedim evladım Zar salladın, zar tuttun ve daha birçok hile Göz yummak görevimdi madem anneydi adım. Mutluyum ellerimi öptürdüm ya Ansızın Geçti mi iki yıldır içinde artan sızın?
İlk defa yendiğimde epeyce üzülmüştüm Yenileyim demiştim bir dahaki sefere Çaresizdin çırpındın fazlasıyla gülmüştüm İstedim ki gezesin göğsünü gere gere. Artık mutlu oldun mu susma söyle Ansızın Yüzünü yer ettin mi dizleri dermansızın?
İlk iki el çalarak kapattım kapıları Çaresiz bakışından bir hayli etkilendim Devirdim yeni baştan diktiğim yapıları İstemeden de olsa başında seni yendim Mutlaka yenecektim bilmeliydin Ansızın Altında ezilmedin ben gibi vicdansızın.
Kimin eli öpülür artık onu Hak bilir Yazdım işte şiiri ister gül ister delir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan olan insana hiç yakışırmı hile? özü sözü bir olana yakışırmış hile bile :)) neme lazım yakışmasa bile usta yakıştırmış ya ona bakalım biz, çokça tebrikler bıraktım sayfanıza üstadem. saygı ve selam ile...
yenen tabıkı anadır ama oğluna kıyamamıs ki biraz sevınsın dıye bırakmıstır zarları mükemmeldı haz alarak ve gülerek okudum her iki güzel yürekli dostlara selam ve saygılar olsun
ben biliyorum.....afet ablam kasıtlı yenildi.....bak zar tuttuğunu bile yazmış....uzak oturan....uzak duran çok fazla konuşmayan ama insanlara yüreğini sunan koca ustaya selam....saygı...bizlerden
Bir daha ki oyunda kameralar karşısında öncelikle sizin karnınızın doyduğundan emin olduktan sonra oynayalım. Zira maviş gözlerinize rağmen çok güzel mızıkçılık yapıyorsunuz :)
İlk iki el çalarak kapattım kapıları Çaresiz bakışından bir hayli etkilendim Devirdim yeni baştan diktiğim yapıları İstemeden de olsa başında seni yendim Mutlaka yenecektim bilmeliydin Ansızın Altında ezilmedin ben gibi vicdansızın.
Kimin eli öpülür artık onu Hak bilir Yazdım işte şiiri ister gül ister delir.
Yanınzda olmayışıma çok üzüldüm.Güzel şiirdi ,Tebrikler.Afet sevgimlesin...
''ÖPÜLECEK EL ÖPÜLÜR''
Tülay Aslan tarafından 5/14/2012 11:54:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
İzmir'de olmama rağmen özel sebeplerden dolayı katılım talebinde bulunamayışımın ve katılamayışımın burukluğunu her zaman yaşayacağım. Orada bulunan, şiir soluyan yüreklere gıpta ediyorum. Güzel yürekleri muhabbetle selâmlıyorum.
Şiir de, dostluk da çok güzeldi ablam. Sanırım İzmir toplantısı güzel geçmiş, tavlalar oynanmış, keşke orada olabilseydim, fotoğraflarıyla ve anlatılanlarla idare edeceğiz artık. Selam ve saygımla.
Yazdım işte şiiri ister gül ister delir.
Yenmek ve üzerine şiir biraz ağır olmuş :)
Tebrikler...
Bu hafta sonu olmazsa bi tavla da biz atalım...