(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek parça ölmek... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek parça ölmek... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şairim derin bir şiir sayfanızda.kolay anlaşılacak cinsten değil. anlam dolu mısralar yazılmışta,gelde manasını çöz. Sevinmekten yoksun yüreğin duyguları, hayli güzel tasvirlerle anlatılmış. tebrikler kaleme.
Yaşanılan her şey hayata damgasını vurmuyoror mu? her yaşadığımızda bir parçamızı vermiyor muyuz ? Eksilme denemez asla ancak kendimizi toplamaya çalıştığımzda baya meşakkatli bir iş olacapğa benziyor şair. derin bir felsefesi vardı şiirin Çok güzeldi Tebriiklerimi bırakıyorum sayfanıza Saygı ve selamla
Gözüne kaçmış kirpiklerin, ağıtçı gülüşlerinden anlarsın
Tek parça ölmek lükstür artık ! ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
Biraz gecikerek de olsa yetiştim şiirinize.Hayata yetişememek böyle bir şey olsa gerek.Şiirdeki vurgunun bir yüzü, bu telaşın peşinde yorulmuş bir çocuğun gözleridir.Sevgilerinde yakalamak ve yakalanmak üzere hayata selam olsun.Yüreğine sağlık değerli kalem :)
Sevinci soyulmuş yüreğinin parçalarını Bir an gelir Zevalsiz kaldırımlardan Martısı alınmış çatılardan toplarsın
" kız kulesine kırılmış kız çocukları gibi ürkektir hayat her ihanetin artçı şoklarıyla uyanırsın bilmem ki tedirgin bir serçenin intihar uçuşuna nasıl dayanırsın ? kırmızı rujlu kadehlere amiyane sarhoşluklar ısmarla nefesinden bezgin istanbul gibi kanat öfkelerini maviliğini boğan bir anne gibi usulca öl "
Gözüne kaçmış kirpiklerin, ağıtçı gülüşlerinden anlarsın
cümleleri uzata uzata bir duyguyu anlatabilmek çok kolay kısa olan zor kaldı ki çok güzel olmuş sadece son satırı bile tek başına çok etkileyici saygımla...
Asıl sen fenasınnnn... HAyatta gelmezsin şiirlerime yayınlandığı anda, buna hemen geldin bildirini gördüğüm an anladım bunu yazacağını... Kaydete basarken bakalım Yağmur ne vakit gelecek dedim ya, bu kadar olarrrr!
Beğendim, içtenlikle kutlarım…
............................................................ Saygı ve Selamlar…