(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İ S T İ L A . . . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İ S T İ L A . . . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle manasını anlamadan bir şey yazmak bana tuhaf gelir genelde. biraz düşündüm.aşkın genel bir tanımı iki cümle ile açıklanmış sanırım. Ağır istila,aşkın insan üzerindeki derin etkisi, bir garip intiha garip bir son bulma yani insanın son bulması.aslında beden son bulmuyor.yaşayan bir canlı manasında algıladım. zor bir şiirdi. bakmayın öyle sayfa dolusu şiirlere. şiir buydu bence. tebrik ederim.
çok etkileyici ve fotoğraf da çok güzel bir şiirnizde bir fotoğrafınız vardı sanırım kuyu gibi taş duvar görünmlü birşey oda çok güzeldi sanata ilgisi olanlar illaki bir çok yerinden tutuyor en güzeli bu sanırım ve bütün şairler naif bir yüreğe sahip oluyor kırmak ve kırılmaktan imtina ederek...
kısa şiirlerin zorluğunu ziyadesiyle aşmış bir paylaşım çok etkileyici bulduğumu bir kez daha belirteyim kutlarım kaleminizi Seçil hanım çok saygımla...
İnşallah umut olmuştur ve inşallah ameliyatınız iyi geçmiştir kısmen bildiğim sağlık sorunlarınız var ama geçtiğini sanıyor ve diliyorum Allah şifanızı versin. Sağlıklı huzurlu gülen bir ömür dilerim kardeşim sevgiyle... ( sizinle bir dua paylaşayım umuda ihtiyacımız olduğunda tek umut ve dilek kapısına ve içinizi rahatlayacağı inancıyla... )
Fotoğraf ile şiiri birleştirmek hoşuma gitti açıkcası, ayrı bir keyif veriyor insana...
Bu kısa şiir hareketine katılmak için yazılmış bir iki satırdı buna rağmen beğenmenize sevindim tabi...
Dediğiniz şiir "FER !" Niğde kalesinin bir mahseninden göğe açılan noktasını bulunca çekemeden edemedim.Ve ciddi bir ameliyat arefesinde o gökteki aydınlık bana umut olsun diye FER! şiirimi o fotoğrafla birleştirdim...
Bir garip intihadır Aşkın muhtevası.. BEN NEYİN TARTIŞMASINI YAPACAĞIM Kİ..DEMEKKİ ÖYLEYMİŞ..GÜZEL BİR PAYLAŞİMDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN....KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ. SELAM VE SAYGIMLA.
Rica ederim ama ben daha çok uzun şiirleri seviyorum... Arkadaşların kısa şiir hareketine katılım amacıyla yayınlamıştım bu şiiri... Ve keşke sandığınız kadar usta olsam Edebiyatta... Benim öğeneceğim öyle çok şey var ki ! Size başarılar sevgili şair...
NİMET HANIM MERHABALAR; yanlış anlaşılmaz ve sakıncası yoksa adresini verebilirmisiniz.. hem katılım hemde tercubelerimiz artıma anlamında diyorum ...benim de çok bu tür şiirler..ve seviyorum ...daha anlamlı oluyor diye düşünüyorum...tabi bu arada kaleminizin vede şiirinizin hakkını teslim etmek gerek..gerçekten güzel vede anlamlıydı..selam ve saygımla..
Tamam söylenecek birşey kalmadı artık üç satır yazı ile dünyayı feth etmişsin gerçekten çok şey anlatıyor tabiki anlıyana saz bende şiirin devamını merak etmiştim tebrik ederim tebrik ederim saygılar sevgiler iyi şiirler