(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşkımın tarifi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşkımın tarifi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yıldızlar kadar uzak özgürlüğüm kadar tutsak masumluğum kadar tuzak cesaretim kadar tırsak
Sevgili arkadaşım sen sevgiden korkarsan sevgi seni bulurmu.Şöyle göğsünü gere gere sevdiğini haykıracaksın.Kadınlar,tırsak sevgiden hoşlanmaz.Dobra sevgiden hoşlanır.Sevginizi sevginize güvenen sevginize inan ve ona değer veren kişiyle paylaşın ki zamansız bir anda sevginizle yapayanlız bi başınıza kalmayasınız.. Şiir çok güzeldi okuyana duygularınızı hissettirebiliyorsunuz.Kutlarım.Puanım tam.Selamlar…..
güzel söz....
BİR SABAH UYANDIĞINDA GÜNEŞİ GÖREMEZSEN YANINDA SAKIN GÖZLERİNİ KAPATMA YILDIZLARI DA KAYBEDERSİN SONRA.
Öncelikle çok teşekkürler ediyorum bu değerli yorum, düşünceler ve her zamanki gibi harika söz için...Sanırım tam olarak ifade edememişim, aslında çok anlamlı oldu diye düşünüyordum; tutsaklığın özgürlük kadar, tuzak oluşunun masumiyeti ve tırsaklığın da yani korkaklığın da cesaret kadar çok olduğu değildi ifade etmek istediğim ama....Dizeler düşürdü beni dile... Kaptırmışım kendimi de şiire...Ama güzel bir yorumdu, sağ olun var olun...
Güneşi her zaman görmek umuduyla.. Saygı ve selamlar....