(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Benden Geçtim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Benden Geçtim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğinize sağlık. böyle haller apansız yakalar insanı . bu vakit, bir çocuğu gözlerine bakmalı çünkü, umut ve ışıltı vardır onu gözlerinde ve de çıkarsız sever insanları... saygılarımla. tam puan.
Çok güzel dizelerdi. İnsan zaman zaman gerçekten böyle hissediyor. Ama yine de ömür defteri kapanana kadar dik durmaya çalışmak lazım. Her şeye rağmen.
''aşkın delice oku ehline dokunur ancak yanmamış ateşten ne anlayacak'' kaç kere düştüm aynı kuyuya bisen kaç kere düşürüldüm.ben hep düşmanlardan kaçtım,arkamı dostlara verdim.bir tek düşman bile bir kıymık koparamadı kalemden,tek burç yara almadı.ama dostlarımın iyi niyetleri işte onlar yüzünden kaç kere girdim cehenneme ,kaç zebani elinden kurtuldum. ................''.rabbim senden sana sığınırım '' dı duam.''bilerek bilmeyerek işlediğim kusurlarımı bağışla rabbim''
oktayzerrin tarafından 10/26/2007 4:56:13 AM zamanında düzenlenmiştir.