(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK BÜYÜSEK DİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK BÜYÜSEK DİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşırı obje yüklenen şiir Anında kirlenir Yıkamak için Çağlayan gerekir. Sizin şiiriniz tertemiz,pırıl-pırıl parlıyor.En içten duygularımla kutluyorum.Saygılar.
ZATEN ADAM GİBİ ISLANMAYI ÖĞRENSEK,HİÇ BİR ŞEYİ ABARTMADAN HİSSEDEBİLSEK VE ONU YAŞAMIMIZA AKTARABİLSEK HAYATIMIZ ÇOK GÜZEL OLUR VE DUYGULARIMIZI ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE ANLATABİLİRİZ ARKADAŞIM.SİZİN ŞU KISACIK ŞİİRİNİZDE O KADAR ÇOK ANLAMLAR YÜKLÜKİ.ŞİMDİ BURADA ANLATMAYA KALKSAK ANLATAMAYIZ.TAM BİR FİLAZOFÇA YAZILMIŞ MISRALARDI.KUTLARIM.PUANIM TAM .SELAMLAR....
GÜZEL SÖZ...
Tabaktaki fazla yemek karnını, hayatındaki fazla ve gereksiz insan da başını ağrıtır!
Kadın/erkek demeden önce insan demektir, insan olabilmektir adam olmak. Adam olmak insanları sevebilmektir tüm hatalarıyla doğrularıyla... Saygı duymaktır inanana ya da inanmayana...
Okumakla olunmayan şeydir adam (insan) olmak. İşin en zor-güç kısmı büyümek değil-adam olmak da değil, adam kalmak/kalabilmek...
Kısacık 'Şiir'leriniz gökyüzü gibi. Derinliğiyle... Saygıyla...
Gökyüzü olabilecek kadar engin yüreği taşıyan yok ki riocan...
"tutamadıkları kadar çok seviyormuşuz"
Hani derler ya kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş diye... İnsanlar da tutamadıkları kadar çok sevdiğini söyleyip, ulaşamadıkları üzerinden sevgiyi kirletiyorlar...
Anında kirlenir
Yıkamak için
Çağlayan gerekir.
Sizin şiiriniz tertemiz,pırıl-pırıl parlıyor.En içten duygularımla kutluyorum.Saygılar.