Ağlarım ağlarım yaşım silinmez. Derdim soran olmaz, yaram bilinmez. Sensizlik bela ki başımdan inmez. Göçsem bu ellerden yeri değil mi ?
Efkâr baştan değil, ruhumdan taştı. Can görmedi böyle acı, inan ki şaştı. Sevdadan ne haldeysem söze karıştı. Geçsem bu dillerden yeri değil mi ?
Söyle mutlu oldun mu, çekip de gittin ? Bilirim karanlık yolda yitip de bittin. Seni böyle severken neden incittin ? Bir aşk kaldı küllerden yeri değil mi ?
Şarkılarda duyarsan aşkından acı, Sendin bir zamanlar başımın tacı, Dersin ki, mutlu olmamdı tek amacı, Farksız olsan sellerden yeri değil mi ?
Son pişmanlık faydasız sende anlarsın. Yollarımı bekleyerek çok akşamlarsın. Gözümdeki yaşlar ile sende damlarsın. Baksan bana fallardan yeri değil mi ?
Gittiğin o gün var ya son günüm oldu. Kapkara keder çöktü, ruhum vuruldu. Kalemim kırıldı da, cezam soruldu. Savrulsam bu yellerden yeri değil mi ?
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyazgüllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYAZ GÜLLER GETİR BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYAZ GÜLLER GETİR BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittiğin o gün var ya son günüm oldu. Kapkara keder çöktü, ruhum vuruldu. Kalemim kırıldı da, cezam soruldu. Savrulsam bu yellerden yeri değil mi ?
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyaz güllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden, Yeri değil mi ?..
Bin şiirden biri demiyor ki çok mutluyum sevdim kavuştum gözüm yaş gönlüm yas tanımaz diye! hüzünler kaplamış yürekleri yazan kahır ,okuyan kahır:( BİR FATİHA GÖNDERSEN GÜL TOPLAYAN ELLERDEN YERİ DEĞİL Mİ..ALLAH geçinden versin değerli dost kalem çok duygulandım yüreğinize kaleminize sağlıklar diliyorum.selam saygımla..
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyaz güllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden,
Yeri değil mi ?..
gerçekten övülesi bi şiir öülesi bi yorum.... geç kalmışlığım için üzüldüm ama sizi keşfettiğim için çok mutluyum inanki yürekten hissettim dizelerinizi.... sevgiler yazan yüreğe...
Samimi yorumlarınız için minnettarım.Bir şiirin en büyük özelliği, şairin yaşadığı duyguları okuyucuya aktarabilmesidir diye düşünüyorum.Bunu başarabildiysem ne mutlu bana. Çok teşekkür ediyor, saygı ve sevgilerimi sunuyorum...
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyaz güllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden, _____________________________________________ Hüzünleri buldum bu sayfada saygılar hüzün şehrinden
Son pişmanlık faydasız sende anlarsın. Yollarımı bekleyerek çok akşamlarsın. Gözümdeki yaşlar ile sende damlarsın. Baksan bana fallardan yeri değil mi ?
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyaz güllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden,
Yeri değil mi ?..
yuregin akmis caglamis hayat be sairim istesek te istemesekte yasadigimiz hayatta ayriliklar da oluyor kavusmalarda sizinki huzunlu bitmis ama hayat oyle bir bilmeceki insallah taptaze gunesler dogsun omrunuze yurek sesiniz daim olsun saygi ve selamlarimla...
"beyaz gül, kırmızı gül, güller arasından gelir" adlı türkü kadar güzeldi şiir...ben beyaza kırmızı da katıp size yolluyorum..lütfen dostluk gülleri bunlar.lütfen kabul buyrun...ve bu gülleri sevgi vazosuna koyun kalbinizin...teşekkürler efendim, kutlarım,saygımla...
Avuçların artık soğuk. Uykuların sığ. Uyanıp yanında olduğunu düşündüğün ama bir anda herşeyi anımsadığın anlar parça parça ediyor uykularını. Hayatın renkleri solmuş, müzikler müzik değil, yemekler lezzetini kaybetmiş, şehir bile sessizliğe bürünmüş.
şiiriyle, sesiyle, fon müziğiyle harika..."dört başı mamur" deyimini böyle bir mükemmellik için kullanmak kesinlikle yerinde olacak.. saygılarımla kutluyorum
Gittiğin o gün var ya son günüm oldu. Kapkara keder çöktü, ruhum vuruldu. Kalemim kırıldı da, cezam soruldu. Savrulsam bu yellerden yeri değil mi ?
Ayrılıkla üstüme karlar yağdırdın. Canı candan eden bir zalim yardın. Yokluğunla bedeni toprağa sardın. Mezarım üstüne sersen, o bembeyaz güllerden, Bir de fatiha göndersen, gül toplayan ellerden,
Yeri değil mi ?..
çokk harika fon müziği ,yorum,şiir muhteşemdi...haz duyarak dinledim...yüreğinize,sesinize tebriklerimle..saygımla
Giden gitmekle en büyük hatayı yapar, anlamıştır elbet hatasını. Geri dönüş yoktur artık. Elimizdeyken kıymetini bilmek lazım.
Yeri değerli kalem yeri, yürek pareler içinde kalınca tam yeri.Teşekkürler,yüreğinize sağlık.
Bu Bekleyiş sanadır yar!!!!
Pencerenin önünde saatlerce Bu defa gelir diye binbir ümitle Gözümden süzülen yaşları silersin diye Bu Bekleyiş sanadır yar!
Ağarsa da saçlarım bir bir Yoktur yüreğimde bir nebze kibir Yüreğim çok zengin dert'e, ama sevgiye fakir Bu Bekleyiş sanadır yar!
Kimler geldi geçti şu pencerenin önünden Her biri birşeyler çaldı yüreğimden Korkum sana kavuşamamak,korkuyorsam namerdim ölümden Bu Bekleyiş sanadır yar!
Ellerin avuçlarımı yaksa Bakışların yüreğime ok gibi saplansa Gelişinin gidişi olmasa Bu Bekleyiş sanadır yar!
23.06.2008 Saat: 20:10
S€ssiz P€ri
S€ssiz P€ri tarafından 10/21/2009 4:22:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gözlerimin kapıya dikildiği oluyor sessizce, Bir şiirde bulurum kendimi, adın hecelerde, Yüreğimde çarpan o ses senindir eşsizce, Sen de beni anıyormusun böyle gecelerde, **********Bilmeni istedim bu bekleyiş sanadır yar... **********Silmeni istedim gözdeki yaş sanadır yar...
Güzel şiiriniz ekmeğime katık olurken, bu dize de katığınıza tuz olsun istedim...
Hüzün bulutlarının tepemizde gezmesi, derin derin iç çekişlerimizi yaşamamız bazen hoş gelse de, bu kadar yürek dağlayanı ile karşılaşınca; bir insan bunu yapabilir mi ya da nasıl yapar demekten de kendimi alamıyorum..
Kızıyorum taştan kalplere.. Safiyane kalpler de hep taştan kalplerin peşinde..
Sol yanımı ağrıttın be şair.. Gözümden akıyor yaşlar bir bir.. Gönül kapım açıktır; gel içeri gir.. Bütün beyaz güller senindir..
Sol yanım felç olmuş benim... İçimin acısıyla ateşler yakar, Hüzünleri demlerim gecelerde... Sen ağlama, Ağlama ki damlayı marmaradan sorayım ben... İlla ki bizim sokaktaki o evin, Gül bahçeleri senindir... Üzerinde çiy damlası olmaktır Bana kaderden yansıyan...