(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMİN ÇOCUĞU ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMİN ÇOCUĞU ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O KADAR PİS VE AHLAKSIZ İNSANLAR VARKİ,KENDİ EVLERİNİ TEMİZ TUTMADIKLARI GİBİ,ÇEVREYEDE ZARARLARI DOKUNUYOR.SEN İYİ SABRETMİŞSİN.BEN GİDER ÇATARDIM.HİÇ BÖYLE ŞEYLERE SABRIM YOK.BİZİM BURADADA ASİ'DE BÖYLE BİR KISMI BELEDİYE TARAFINDAN DÜZENLENDİ ,DİĞER YERLERİ BERBAT.AMA BU YAPI MESELESİ.BAZAN BİR VEZİRDEN REZİL DOĞAR.BAZANDA BİR REZİLDEN VEZİR.İŞTE O ANDA BENZETECEKSİN ONU.BAK ŞİMDİ KENDİ KENDİME SİNİR OLDUM BEN BUNLAR SADECE KENDİLERİNİ DÜŞÜNÜYORLAR.DENİZ KİRLENMİŞ ONUN İÇİN ÖNEMLİ DEĞİL Kİ.BİZİM BURADADA ÇÖP KARIŞTIRICILAR YAPIYOR AYNI ŞEYİ AMA YASAK YOKKİ.HER ŞEYE YASAK VAR ÇEVRE KİRLİLİĞİNE YASAK YOK.ÇOK GÜZELDİ ŞİİR.TAM SOSYAL BİR KONUYA DEĞİNMİŞSİN.OKUYANLARDA YAPIYORSA BELKİ BİRAZ OLSUN DERS ALIR.KUTLARIM,PUANIM TAM .SELAMLAR ARKADAŞIM....
GÜZEL SÖZ..
Hiçbir yeri sadece ben istediğim için verimli bir çalışma mekanı haline getiremem. İnsanların, kendileri istedikleri için çalışmalarını sağladığınız yerde full kapasite ile yürüyen bir çalışma ve verimli üretim vardır. Charles H. Steinway
Yüreğine Emeğine Sağlık
Tebrikler
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile
A.E.O