O yıllar... belki de en güzel yıllarım olacaktı kötülüklerden uzak masum çocukluğumda ne isteyebilirdim ki insanlardan bir damla mutluluk mu..?
benim mutluluk pencerem yoktu o çirkin karanlıkta kaybolmaya yalnızlığa mahkumdum masum çokluğumda ne isteyebilirdim ki insanlardan bir damla sorumluluk mu..?
hep aradım, aradım yazık..! kaybolan yıllarımı bulamadım
bulamadım ne sorumluluk ne de mutluluk
mutluluk..! bir damla susuzluk... kuruyan yüreğimde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mutluluk..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mutluluk..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep aradım, aradım yazık..! kaybolan yıllarımı bulamadım
bulamadım ne sorumluluk ne de mutluluk
mutluluk..! bir damla susuzluk... kuruyan yüreğimde
NİYE SİZE BİR DAMLA MUTLULUĞU ÇOK GÖRDÜLER ÇOCUKKEN.NEDEN BU KADAR ACITTILAR YÜREĞİNİZİ.SİZİNDE MUTLU OLMAYA HAKKINIZ YOKMUYDU?ŞİİRİNİZ.ÇOK GÜZEL DUYGULARLA YAZILMIŞ,SERBEST VEZİN LİRİK BİR ŞİİRDİ.BİZE BÜTÜN DUYGULARINIZI YANSITABİLMİŞSİNİZ.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR ARKADAŞIM....
GÜZEL SÖZ...
Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN!
Bu çok güzel ve değerli yorum için teşekkürler ediyorum. Sanırım istemeden verilmeli çocuklara ve insanlara sorumluluklar, mutluluklar ki; kaybolmasın yıllar, yaşanmamış kalmasın mutluluklar...
aradım yazık..!
kaybolan yıllarımı
bulamadım
bulamadım
ne sorumluluk
ne de mutluluk
mutluluk..!
bir damla susuzluk...
kuruyan yüreğimde
NİYE SİZE BİR DAMLA MUTLULUĞU ÇOK GÖRDÜLER ÇOCUKKEN.NEDEN BU KADAR ACITTILAR YÜREĞİNİZİ.SİZİNDE MUTLU OLMAYA HAKKINIZ YOKMUYDU?ŞİİRİNİZ.ÇOK GÜZEL DUYGULARLA YAZILMIŞ,SERBEST VEZİN LİRİK BİR ŞİİRDİ.BİZE BÜTÜN DUYGULARINIZI YANSITABİLMİŞSİNİZ.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR ARKADAŞIM....
GÜZEL SÖZ...
Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN!