(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S eninle aramızdaki fark şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S eninle aramızdaki fark şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir oldukça anlamlı... tbr... yanlız ,nacizane bir tavsiyem olacak... şarkılarda şiirlerde sıkça geçen oldukça tehlikeli bir benzetme var... tapmak... insanın başka bir insan için bu kelimeyi kullanması çok ama çok sakıncalı... Allah korusun dinden çıkarır bilmeden... eminim bu benzetmeleri kullananların böyle bir niyetleri yoktur zaten... aman dikket diyorum...
Canımmm... Cansın sen. Herşey aşılıyor da öyle şeyler var ki işte onlar hep bir yerlerde kanamak için hazır bekliyor inan. Bir burukluk, bir kırıklık hep var oluyor. Hani bir söz vardır bilirsin. Ekmek bir kez bçlünmeye görsün. Bir daha asla bütün olamaz... Ay ben ne saçmalamaya başladım ya akşam akşam... Tabi gün boyu doğalgazcılar sayesinde apartmanın elektiği kesilirse olacağı bu işte... Asi de saçmalamaya başlar böylece.
Gene harlkasın yengem sen yaz ben hep okuyayım .yorum yazayım.."o"yörük beyı ıle her daim mutluluğunuz sürsün... Yüreğin dert görmesin...sevgilerımle....
S ana kıyamazdım hiçbir zaman S en bana ben sana tapardık Yörük beyim S en beni ben seni hep sevdik be gülüm S evdik ve daima seveceğiz Yörük beyim…
Yörük beyi ile sevginizin ve mutluluğunuzun daim olmasını diler, bir Büyükyörük olarak şiirinize takdir ve tebriklerimi sunarım. Kaleminizden mürekkebiniz, yüreğinizden sevginiz eksik olmasın.. Saygılar...