ansızın bir yağmur başladı dün gece sen yoktun yanımda yüreğim ıslandı gözyaşlarınla yuvarlanıp düşen her damlada özgürlüğün cesaretinde bileklerimi sıkan pranga esareti değil miydi yokluğun..?
oysa çok özledim bendeki seni şimşek çakımlarında buldum tutundum hayata hep yeniden soluyup aldığım her nefeste sessizliğin cesaretinde boğazımı sıkan pranga esareti değil miydi yokluğun..?
abdal ıslatanmıydı yoksa yağan yağmur, aşk mevsiminde sürüklenip gidiyorken bilmeden yüreğimin götürdüğü yerlere serseri cesaretinde ayaklarımı sıkan pranga esareti değil miydi yokluğun..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşklarda ben gibi...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşklarda ben gibi...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oysa çok özledim bendeki seni şimşek çakımlarında buldum tutundum hayata hep yeniden soluyup aldığım her nefeste sessizliğin cesaretinde boğazımı sıkan pranga esareti değil miydi yokluğun..? ........................................ oysa ki ne çoktun benlerim de duygu sanağanı yaşardım gözlerimde ellerimde bir sen vardın birde hep gözlerin düşerdi gözlerime ve gittin sen bir sabah güneş sensiz doğarken günüme içimde hasretlerin vardı birde kıblesiz kederler
İsteksizce kabul edilmiş ayrılık acısı almış götürmüş kelimeleri,yokluğun kabul etmislik haline üzüntü ,kalbin ve mantığın farklı olan kararlarını ,kendini başarısız olarak gorerek ve bunu kabul etmek istemeyerek içte hala sorgulama ;cevapları biliyor iken.
Kabullenmek gerekiyor bazen hayatın çıkmaz gibi görünen tarafını ve farkındalıklar ve sorgulamalar da yetmiyor çıkış için gerekli olanı, yenik düşmeden zamana bırakmak gerekiyor sanırım ne varsa elde olanı. Varlığın kendisi varken yokluklarla üzülmek acı veriyor elbette ama bazen cevapları bilmek de yetmiyor ve başarısızlığı da kabullenmek gerekiyor bir tecrübe anlamında... Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, hüzünleri paylaşmak da güzel böylece... Sağolun varolun...
Aşk kelimesi tekrara düşer bölümde... Abdal deiylim, kelimeyi değişeceksek. Öyle bir eleştiri niyetim yoktu aslında. Laf aramızda, her aşık saftır usta. Mecnunluk da akıldan öte geçmek değil mi zaten bu sözlükte. Ben beğeniyle okudum şiirinizi. Tebriklerim içten. Kaleminiz daim olsun.
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve uyarınız için, sanırım biraz acele etmişim ya da dikkatsizce davranmak diyelim... "aptal" yerine "aşık" sözcüğünü koyalım o halde, katkılarınızla... Sağolun varolun...
şimşek çakımlarında buldum
tutundum hayata hep yeniden
soluyup aldığım her nefeste
sessizliğin cesaretinde
boğazımı sıkan pranga esareti
değil miydi yokluğun..?
........................................
oysa ki ne çoktun benlerim de
duygu sanağanı yaşardım gözlerimde
ellerimde bir sen vardın
birde hep gözlerin düşerdi gözlerime
ve gittin sen
bir sabah güneş sensiz doğarken günüme
içimde hasretlerin vardı
birde kıblesiz kederler
kutlarım seni arkadaşım saygımlasın...