Kâinat mektebinde çok dersler var alacak Gül boyun büktüğünde sanma hemen solacak İnsan gayret etse de, hata, günah olacak Tefekküre dalmasan doğruyu bilemezdin.
Değil mi ki, her acı imtihanın bir cüzü Şaşırmamak gerekir bitince yolun düzü Sır kapısı açılır kör değilse kalp gözü "Vav" gibi alçalmasan, eğriyi bilemezdin.
Kim bilir, şer sandığın bir işten hayır doğar Umûdu güçlü olan ye’si doğarken boğar İnsan ömrü dört mevsim; dolu da kar da yağar Yârdan ayrı kalmasan, ağrıyı bilemezdin.
Günaha keffarettir sabredene her keder Rabbin ne der ona bak; aldırma eller ne der Dert ne demek anlardın gelmeseydi Peygamber Hakk’a davet almasan, çağrıyı bilemezdin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiLEMEZDiN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiLEMEZDiN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güller ağlar sen ağlama Basiret bu bel bağlama Bülbül haydi çal bağlama Dağlı yürek, pas bağlıyor . Kalelerim sağlam ancak Burçlarıma çekti sancak Sisli hava su bulancak Hapishane, baş bağlıyor . Gözü gördü, gözüm yaşlı Aşkım ermiş yaşlı başlı Çetin ama kuğu başlı Yanaklara, yaş bağlıyor . Zalim felek sitem etme Şu gönlümde matem etme Yel üfürüp meltem etme Şebnemlerim, taş bağlıyor . Çıktım yağmur duasına Gökkuşağı şuasına Yoksulun bedduasına Kuru toprak yaş bağlıyor
yok, sul
MUHTESEM olan siz degerli dostlarin varligi efendim. Ziyaretiniz icin cok tesekkür ederim ÜSTADIM.
Bütün yarlar yalanmış yıllarca yedim sekte, Geç olsa da anladım hakikat yalnız Tek’te. Alnımı huzurundan kaldırmam gelecekte, Çöldeki serapları gerçekmiş sanıyorum…