güneyden esiyor şimdi rüzgar kokusunu alıp Akdeniz’den sarıyor doğayı bahar yeniden sarıyor şimdi kokun da beni siniyorsun üzerime derinden gözyaşlarım yuvarlanıyor damla damla olup yüreğimden yakarken hasretin gözlerimi alıyorsun beni kendimden alıp götürüyorsun denize dalıp gidiyorum senden güzelim Akdeniz’e, Ege’ye dalıyorum derin gözlerinde geçmişimden geleceğime tutunuyorum gökkuşağına nasıl değişiyorsa denizin rengi güneşin sıcacık kucağında dönerken gün de geceye öyle değişiyor şimdi yakamozlar gözlerimde türkü tadında düştün aklıma gece karanlık ve soğuk biraz rüzgar esiyor, üşüyorum susuyor üşümüş sözlerim gözlerini ararken de gözlerim üşüyor avuçlarımda yüreğim biliyorum sarıyor doğayı bahar deniz gözlerini sarmak istiyorum güneşin sevdalı kucağında tut beni düşüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tut beni düşüyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tut beni düşüyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmişten geleceğe tutunulan aşk gerçek olandır, çok guzel anlatmışsınız şiirinizde sevginizi, yüreğinizin temizliğini.Duyacaktir muhakkak, duymassa duyurun efendim, tut beni diye değil ,tuttum seni diye siirler yazdığınızı görelim:)))
Sevgilerde kalınız, sevdiginizle.
GC7