artık gitmek istiyorum buralardan unutmak istiyorum kendimi kurtulmak istiyorum yüreğimi yakan bu işkenceden huzurum kalmadı yine, tadım tuzum yok bir anda kayboldu gözlerimden tatlı uykularım içimde bir hüzün denizi tükeniyorum…
yüzüme gülücükler konduran gül yüzlü sevinçlerimi kaybettim yaşayan ben miyim, kimim bilemiyorum vefasız bir duruşta kaybettim kendimi bulamıyorum bulamıyorum şebnem kokularında uyandığım sabahlarımı şimdi yürek donduran mevsimlerdeydim güneş görmez bir girdap da üşüyorum gönlümün gökyüzünde uçurduğum umut kokan uçurtmalarım da yok artık uçmaz oldular o eski mutlu günlerim şimdi bir masal oldu usumda içime doğan simsiyah bir gecedeyim öyle bir çaresizliğe mahkum oldum ki ben bende değilim…
hangi avuntu vefa eder bu acıya hangi mutluluk güldürür yüzümü eskisi gibi yas dolan bu gölüme gelir mi bahar sevgiden çiçek tutar dalları? sevgi sunar mı vefasızlık kokan diller bilmem tükeniyorum şimdi yalnızlığımda…
hangi sevgi yalnız bırakır gönülden sevdiğini başkasına kesilmiş olan hangi ceza canım dediğini böyle incitir. içime sığmayan azaplardayım yarınsızlıklara gebe bir zamandayım her gün biraz daha tükeniyorum…
nasılsın diye soruyorlar iyiyim diyorum iyiyim sözde harikalar yaratıyorum aslında her gün ölümlerdeyim kimseler bilmiyor göz göre göre yalan söylüyorum kim ne bilebilir içimde kopan fırtınaları herkes sevdiğiyle mutlu gülüp söylerken ahvalimden kime ne, kime ne ağlamışsın gülmüşsün şimdi sözde yakınlıklarda cefalar topluyorum…
yoruldum amansız vefasızlıklardan yaşattığı bu yoksunluk da kesiliyor nefesim artık bitsin istiyorum bu çile bitsin kurtulmak istiyorum her şeyden uzak uyanmak istiyorum yepyeni bir güne yepyeni umutlarla gülümserken sevgiye dair ne varsa sarılmak istiyorum yepyeni bir hayata doğmak istiyorum…
EMINE USTA (şiirime ses olan sevgili Gamseli’ne tesekkurlerimle)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFA EDER MI ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFA EDER MI ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoruldum amansız vefasızlıklardan yaşattığı bu yoksunluk da kesiliyor nefesim artık bitsin istiyorum bu çile bitsin kurtulmak istiyorum her şeyden uzak uyanmak istiyorum yepyeni bir güne yepyeni umutlarla gülümserken sevgiye dair ne varsa sarılmak istiyorum yepyeni bir hayata doğmak istiyorum…
Bir kırmızı kalem çek yaşanmışlıklara. Yeni bir güne merhaba de . Hüzünler, vefasızlıklar şiirde kalsın arkadaşım. Sevgilerimle...
hangi avuntu vefa eder bu acıya hangi mutluluk güldürür yüzümü eskisi gibi yas dolan bu gölüme gelir mi bahar sevgiden çiçek tutar dalları? sevgi sunar mı vefasızlık kokan diller bilmem tükeniyorum şimdi yalnızlığımda…
Şairliği kadar resamlığıylada gönüllere taht kuran değerli dost saygılar
oruldum amansız vefasızlıklardan yaşattığı bu yoksunluk da kesiliyor nefesim artık bitsin istiyorum bu çile bitsin kurtulmak istiyorum her şeyden uzak uyanmak istiyorum yepyeni bir güne yepyeni umutlarla gülümserken sevgiye dair ne varsa sarılmak istiyorum yepyeni bir hayata doğmak istiyorum…
Finali güzel olmuş yüreğiniz dert görmesin.. huzur ve sevgiyle dolsun ..saygılar.
nasılsın diye soruyorlar iyiyim diyorum iyiyim sözde harikalar yaratıyorum aslında her gün ölümlerdeyim kimseler bilmiyor
Hepimiz böyle anlar yaşayabiliyoruz. Ama yeni sebeplerle yeniden bağlanıyoruz hayata, bu sebepleri bulabilmek önemli. Senden çok ışık aldığım, umut aldığım olmuştur. Candan kutlarım, sevgilerle
istemek, başarmanın yarısıdır derler..en azından insan bu isteğe tutunmalı, hem de sımsıkı..yoksa tükenmeler bitirir insanı..içimize kara bulutlar sevk etse de şiir, şiirdi hani..yorumcunun dudakları değil, yüreği konuşmuş adeta..tebrik ve saygılarımla sayın toprağım, değerli hemşehrim..sağlıcakla kalınız..
yaşattığı bu yoksunluk da kesiliyor nefesim
artık bitsin istiyorum bu çile bitsin
kurtulmak istiyorum
her şeyden uzak
uyanmak istiyorum yepyeni bir güne
yepyeni umutlarla gülümserken
sevgiye dair ne varsa sarılmak istiyorum
yepyeni bir hayata doğmak istiyorum…
Bir kırmızı kalem çek yaşanmışlıklara. Yeni bir güne merhaba de . Hüzünler, vefasızlıklar şiirde kalsın arkadaşım. Sevgilerimle...