sevmek nedir, nedir ki sevmek bir bakış, bir dokunuş yoksa, acı bir iç çekiş hüzünlerde sevinci yaşamak mıdır
sessiz hıçkırıklar son bulduğunda aşkın tükendiğinin resmidir yansıyan bir sabah kahvaltısında yapraklar arasından tahta masaya damlayan Nisan yağmurlarıdır unutulmuşlukları hatırlatan ya yaşanmışlıkları silip süpüren ya da yaşanmamışlıkları var saydıran
bir çocukluk aşkı saflığında bulduğuna inandığın sevgiliye açarsın yüreğini ve canım dersin sığındığın bir liman olur içinde rıhtımda, en derinlerde ararsın mavilerde ceydam dediğine tutunmak istersin de, yoktur
yüreğinden dile düşen sözcükler titretir parmaklarını uzanırsın tutmak için yoktur mecalin mesafeler çoktan örmüştür duvar yalnızsındır, yapa yalnız o yolculukta tırmanırsın kendine ve tırmalarsın bedenini kifayetsizliğin hiç ettiği anlardan düşüverirsin yalnızlığın tam göbeğine paylaşırsın, kendinle baş başa, sessizce buğulanır gözlerin, düğümlenir boğazın Marmara’nın iyot kokulu sahilinde söyleyemezsin, ulaşamazsın eriyip gidersin turkuazlarda
gelir aklına unuttuğunu sandıkların bir bir her gece saat onu gösterdiğinde dalar gözlerin bir meçhule bilmediğin yüzü örtüşür beyninde ve kirpiklerin barışır gözlerinle düşünürsün
güneşin doğmasının istenilmediği bir gecede tüm yaşananların vedası olmayan bir ayrılığın başlangıcı olduğunu anlarsın varlığının son gecesinde...
Aydın
21 Nisan 2012 Istanbul
"yüreğinden dile düşen sözcükler titretir parmaklarını titreyen mum alevi gibi ürkek kelimeler düşer bir bir kaleminden... bir rüzgar eser de dağılıverir zannedersin cümleler boş bir sayfaya öylece bakar yazılamayanlara ağlarsın..."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDASIZ AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDASIZ AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinden dile düşen sözcükler titretir parmaklarını Titreyen mum alevi gibi ürkek kelimeler düşer bir bir kaleminden... Bir rüzgar eser de dağılıverir zannedersin cümleler Boş bir sayfaya öylece bakar yazılamayanlara ağlarsın....
............. Çok geç kalmış bir yorum bildirilerde gözümden kaçmış olmalı mazur görürsünüz inşallah... Güzel bir yürek sesine yürekten gelenlerle bir kaç cümle ekleyerek mukabele etmek istedim... Kutlarım... selam ve dua ile...
Hüzünlü bir yüreğin sesiydi dizelere yansıyan, kaç sensizliği kundakladım içimdeki boşluğa, sana uzandı ellerim her seferinde hayalin bile bu kadar uzakken nasıl yaşaya bilirim sensiz diyesim geldi...Ayrılığın ardından sorgulayan bir eser, kutlarım hocam kaleminiz daim olsun...
gelir aklına unuttuğunu sandıkların bir bir her gece saat onu gösterdiğinde dalar gözlerin bir meçhule bilmediğin yüzü örtüşür beyninde ve kirpiklerin barışır gözlerinle düşünürsün...
Ayrılığın ardından hatıralara anılara düş kurmuş yaralı yürekten dökülen çok duygulu dizeler ve sevgili arkadaşımız Niğmet hanımın içli sesinden çok güzel yorum,sevgilerin sonu ayrılıklar olmaması temennilerimle tebrik ediyor duygularınıza yüreğinize yetkin kaleminize sağlıklar diliyorum başarılarınız bitimsiz olsun .saygımla.
" Dönmedi/n akasyalar kaç kere çiçek açtı." ezberdeyken böyle oluyor.Hele bir de her tarafı sarmışsa leylaklar... Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Saygımla.
çok beğendim.........gidenin arkasında kalınmışlığı öyle güzel anlatmışsınız ki kıskandım birazzz. sanki benim duygularımmış gibi oldum neyse tebriklerimi ve saygılarımı bırakıyorum sayfanıza.....
Sevmek nedir dersek yüzlerce karşılık alırız her gönülden. Sevgi emektir hoşgörüdür fedakarlıktır.Karşılıksız tek beden de iki yürek olup atmaktır. Masum ve temiz.Candan içeri sevmek sevginin diğer adıdır. Mesafeler öldürmez gerçek sevgiyi,yenilmez sevdalı . Ses ve nefes muhteşem olmuş Sözler can bulmuş .Çok güzeldi dinlediğim ve okuduğum en güzel şiirlerden biri bu veda etmeden gelen ayrılık. Selam ve saygılar.
Nimet Hanım'ın efsunlu sesiyle yaptığı yorum şiire apayrı bir güzellik katmış. Beğeniyle ve takdirle haz duyarak dinledim.Her ikinize de ayrı ayrı selam sevgiler.
Dost şair, değerli insan...Duyarlılığınız için teşekkür ederim.Çeşitli nedenlerle dönemediğim şiirlere ilk fırsatta dönebilme umudumla selam ve saygılarımı sunuyorum.
yüreğinden dile düşen sözcükler titretir parmaklarını uzanırsın tutmak için yoktur mecalin mesafeler çoktan örmüştür duvar yalnızsındır, yapa yalnız o yolculukta tırmanırsın kendine ve tırmalarsın bedenini kifayetsizliğin hiç ettiği anlardan düşüverirsin yalnızlığın tam göbeğine paylaşırsın, kendinle baş başa, sessizce buğulanır gözlerin, düğümlenir boğazın Marmara’nın iyot kokulu sahilinde söyleyemezsin, ulaşamazsın eriyip gidersin turkuazlarda
yaşantılar hep aynı galiba..çoçuk saflığı ile birine güvenip aşık olmak..ve kader ağlarıyla yalnız kalmak mıdır aşk
çok çok güzeldi..her mısrasında ben vardım sanki...kaleminiz daim olsun..saaygılarımla
İnanmak, güvenmek ve yüreği teslim etmek...Sonrasında; hoşçakal ve kendine çok iyi bak söylemlerinin aslında bir vedanın başlangıcının olduğunu anlamak...Her şeyin kendiliğinden ve parça parça tükendiğini görmek...Hem de bir veda etmeden.Belki de güzel olanı bu.Gidiyorum demeden gitmek, bitirmek. Günümüzde o masum sevgilere yer yok.Ama gönül böyle de mutluysa yapacak da bir şey yok... Değerli yorumunuz ve aynı geminin içinde bulunduğunuzu hissettirmenizle memnun oldum. Teşekkür ediyor, selam ve saygılarımı sunuyorum.
Şiir; ben daha iyisini yazarım demek değil, yürek sesinin kendiyle ve duyguları ortak paydada birleşenlerle paylaşımıdır. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.
güneşin doğmasının istenilmediği bir gecede tüm yaşananların vedası olmayan bir ayrılığın başlangıcı olduğunu anlarsın varlığının son gecesinde...
Seven yüreğin içten yazılmış dizeleri...Sanki bir özlem , bir sitem var şiirde...Adeta ilmek gibi işlenmiş... Duygular dile gelmiş. Etkilenerek okudum...Sevgilerimi ve tebriklerimi yolluyorum...
Evet, vedasız ayrılıklar belkide en az acıtanıdır.Tümden değil parça parça bittiğini anlarsınız ve alışırsınız... Değerli yorumunuz için teşekkür ve saygılarımı sunuyorum.
Bu şiir aslında bir vuslattır. Bu, adı konmamış bir ayrılığın nihayet bulduğu andadır şairin kalemi,yüreği.Can-ı gönülden tebrik ederim sevgili şair'im.Sevgiyle kalın hoş kalasınız...........
Ayrılıklarda kavuşmak...Her sonun yeni bir başlangıç olacağı gibi...Hangi ayrılığın adı vardır ki Sn.Şair. Değerli yorum ve paylaşımınız için teşekkür ve saygılarımı sunuyorum.
yüreğinden dile düşen sözcükler titretir parmaklarını uzanırsın tutmak için yoktur mecalin mesafeler çoktan örmüştür duvar
Şiirdeki duygular öylesine güzel ki hangisini seçeceğimi bilemedim. Mutsuz sevgiden ve aşktan aradığını bulamayan bir gönül sesi. Çoğu okurun içinde kendini bulduğu dizeler. Ruh tahlilleri mükemmel biçimde şiirleştirilmiş.
Beğeniyle ve haz duyarak okuduğum kaleminizi kutluyorum. Selamlar saygılar.