(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emanetimdir Sana// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emanetimdir Sana// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaradır, gül çekmiş bakışları doldurmak zamanın sırdaş yalnızlığına doldurdukça taştan kalple recm edilen aşktan alamamak kendini bir ruhun vardır yamalayıp yamalayıp sardığın karanlığa bir de hazırlağın hesabın öbür tarafa ....bir mızrap boyu kanamalarla doyar yaşama açlığın tütün sarısı geçmiş ucundan yakarsın bir vakit sonra tüttür tüttürebildiğin kadar, dumanı peşkeş hiçliğin koynuna.... ne vakit başında duyarsan linç şarkısı recm makamında sinaya akar gözüne nazar aşkın külleridir emanet ...bir avuç ayasında rüzgara savurduğun........................
dedim gitti bende değerli dost.O kadar güzel yazmışsın ki tutamadım kendimi.Ümitsiz bir sevdaya yelkenlenmiş yüreğin derinden sarsan feryadı gibiydi her bir dize.Varolsun yetkin kalemin.Kalben tebrik ederim.Selam ve saygılarımla.
Garip mi bilmem ama
serbest formda türkü tadı vardı sanki bu şiirde.
Ki hece şiir sevmez bile bu şair :)
Çokça beğenim,
tebrik ve saygım ile Usta.
Kaviydi mısralar.