Bilmem nasıl anlatayım içerimde yatan aşkı Damarlarımda dolaşan, yüreğimde atan aşkı Eşimi de seviyorum ona da aşığım amma Ondan daha önemlisi bir Allah bir Vatan aşkı
Çıldırtacak beni bu bekleyiş....
Hainler bush’amı sordu Mehmetçiği vururken Siz niye soruyorsunuz gidip vurmak dururken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VATAN AŞKI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VATAN AŞKI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞEHİT OLUNMAZ/ŞEHİT DOĞULURMUŞ... YA BİZ? ORAYA HANGİ YÜZÜMÜZLE GİDECEĞİZ..ATEŞLER ARTIK DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKMIYOR ARTIK BU ÖYLE ÖYLE BİR ATEŞ Kİ CAYIR CAYIR YANIYOR TÜRKİYEM
Piyade Astsubay Mehmet BOZKURT - Astsubay Çavuş SONER ÖZÜBEK - Uzman Çavuş Mustafa UYSAL - Çavuş Selçuk GÜRDAL - Er Lokman EKER - Er Yavuz ÖZTÜRK- Er Zekeriya YATI - Er Abdurrahman DOĞAN - Er İrfan BEYAZ - Er Vedat KUTLUCA - Er Samet SARAÇ - Er Mehmet CÜCÜK-
NUR İÇİNDE YATSINLAR YATMASINA DA? YA ÜZERİMİZDEKİ KUL HAKLARI…
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dağlıca`da kanlı pusunun ardından PKK, kendisine yakın haber ajansları ve internet siteleri aracılığıyla Hakkari`deki saldırıda rehin aldığı ileri sürülen askerlerin isimlerini açıkladı. 7 askerin kimliği verilen bilgilerde bir askerin kimliğinin ise daha sonra açıklanacağı belirtildi. Ajans ve internet siteleri aracılığı ile PKK tarafından Dağlıca`daki kanlı baskında 8 askerin rehin alındığı ileri sürüldü. Buralarda yer alan habere göre rehin alındığı belirtilen erlerin isimleri şöyle: Piyade er Ramazan Yüce -Mardin, Er İrfan Beyaz-Antep, Çavuş Mehmet Şenkul-Niğde, Er Nihat Başova-Konya/Cihanbeyli, Er İlhami Demir, Ağrı/Patnos, Er Fatih Atakul-Denizli, Uzman Çavuş Halis Tan-Adana.
kötülüğe kötülükle cevap verılmez ama bunlar bunu coktan hakettıler...
vuralım ,,hatta bızı de alsınlar askere de elıme versınler bır sılahı da bıldıgımız eskıden kalma göğüs göğüse savasımızı verelım , ıkı tane de ben haklayayım...
BIR PAPAZ ÖLDÜ,HRİSTYAN OLDULAR. BIR HRANT ÖLDÜ ERMENI OLDULAR. YEDI GÜNDE OTUZBEŞ ŞEHIT VERDIK HANGISI TÜRK OLDU. SIZE SESLENIYORUM KENDINI INSAN ZANNEDEN INSANLAR..... DUYUN: TÜRKE KEFEN GIYDIRMEK HANGI TERÖRISTIN HADDINE. VATANIMI BÖLMEK ISTEYEN O TERÖRISTLERE INAT; ''KÖKÜNÜZÜ KAZIYACAĞIZ.BU VATANI KIMSE BÖLEMEZ.SIZIN VATANINIZ TOPRAĞIN ALTI...... DUYUN SESIMIZI.ÇAKAL YAVRULARI,İT SOYLARI; ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''HEPIMIZ TÜRK'ÜZ,HEPIMIZ MEHMET'İZ(MUHAMMET'İZ)___________________________
Abi kursakları bush a bağlı olanlar tabii ki ona soracaklar.Türk'üm diyemeyenler Türk'ün tükrüğü ile boğulacaklar...Yazık ki bu millete vatanseverlerle hainleri ayırt edemiyor,kahramanlarını cezalandıran bir ülke dünya üzerinde herhalde sadece burasıdır...Gençliğin idolü che guevara olmuş,Kürşad'ı bilmiyor,Alparslanı bilmiyor,Şeyh Şamili bilmiyor,Kuşçubaşı Eşref Senceri bilmiyor yazıklar olsun....
Iztırabı kanına katta göz kırpmadan iç! Varsın gülsün ardından, ne çıkar, bir iki piç... Bu varlık dünyasinda yalnız senin hiç mi hiç Bir şeyin olmayacak... Hatta mezar taşın da...
VURACAKLAR.HİÇ YOLU YOK BU SEFER VURACAĞIZ.BELLERİNİ KIRACAĞIZ.
hissiyatımıza tercüman şiirinizi ve sizi kutlarım. ''kuduracak köpek cami duvarına işermiş.'' vakti gelmiştir. kudurmuşların leşi kireçlenip çukurlara gömülecek. bu olaylar ben türküm diyenin uyanmasını sağlayacak. hepimiz bilmemneyim diyenlerin ardına düşen gafilleri uyandıracak. bu milletin harcının türklük ve müslümanlık olduğu gerçeği apaçık ortaya çıkacak. anadoluyu yurt eden erenlerin ruhu yeniden canlanacak. ....................analar oğul yetiştirmiş olmanın gururunu yaşayacak.ya gazi olup anne babalarına cennet beratını sunacaklar ya şehid olup.bir şehit yediyüzbin kişiye şefaat edecek.biz ölürüz şehit oluruz ,düşman ölür canı cehenneme gider.gireceğiz göreceksiniz karşımıza ne peşmerge çıkacak ne de coni. .....................kıbrıs şavaşını hatırlayın.askerlerini toplara bağlayıp kaçan yunanlıyı hatırlayın. allah bizimle. gökler bizimle, binlerce melekle destekleneceğiz.yeşil sarıklı hikayeleri duyacaksınız. .....................bu iş bu sefer bitecek ;allahın izniyle.müsterih olun.şehitlerin emanetlerine sahip çıkalım yeter.orada çarpışacak gençlerimiz bilsinlerki yakınları bize emanettir.
Siz niye soruyorsunuz gidip vurmak dururken
Buradan biz gördük ama bu mısraları tüm türkiye görmeli
hele hele bazılarının gözlerine çakılmalı . Yüreğine ve kalemine sağlık Çetiner kardeş...