Kosovalı sahip çık toprağına taşına Bağımsızlık son versin döktüğün göz yaşına Osmanlı torunuyuz, tanıyoruz sizleri Darısı Yavru Vatan Kıbrıs’ımın başına
Resim: Kosova da bulunan Osmanlı izlerinden sadece biri...Yakova
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOSOVA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOSOVA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutla ve sabırla beklenen meyveler çiçek açmaya başladı inşallah kıbrıs davası da hayırla neticelenir. çok güzel bir dörtlüktü hocam candan tebrik saygı ve selamlar.
Kosovalı sahip çık toprağına taşına Bağımsızlık son versin döktüğün göz yaşına Osmanlı torunuyuz, tanıyoruz sizleri Darısı Yavru Vatan Kıbrıs’ımın başına
sevgili hocam çok güzel bir rubai sunmuşsunuz çok teşekkür ederiz tebrik ederim selam ve saygımla
ÜSTAT SAMİMİ DUYGULAR VE GÜZEL NASİHATLER İÇERİYOR ŞİİRİNİZ.UMARIM BU SESE KULAK VERİLİR.HARİKA DÖRTLÜK...TEBRİK EDİYORUM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Kosovalı sahip çık toprağına taşına Bağımsızlık son versin döktüğün göz yaşına Osmanlı torunuyuz, tanıyoruz sizleri Darısı Yavru Vatan Kıbrıs’ımın başına
Çetiner kardeş, Sen de biliyorsun ki o topraklarda yatan bir padişahımız var: Ertuğrul Gazi Oğlu, Osman Gazi Oğlu, Orhan Gazi Oğlu, Murad-ı Hüdavendigar! Bir sırp serseris,i tarafından şehit edilmişti, Kosova Meydan Muharebesi ve zaferinin ardından. o topraklar öz be öz Osmanlıdır. Sizin de gösterdiğiniz giibi tarihi ile coğrafyası ile. Bu gün bağımsızlıklarını sağladılar. Rabbim korusun, Bizim için çok çok önemli. Ayrıca O hünkarın türbesi de bakımsız ve harap vaziyette. Hiç olmazsa yetkililerimiz tarafından şu günlerde gündeme getirilmeliydi. Sana çok teşekkür ediyorum. Rabbım razı olsun.
Rüya gibi...Ama bağımsızlık kutlayan evlad-ı Fatihanın ellerinde Amerikan bayrakları görünce keyfimin kaçtığını da belirtmeliyim...İnşallah bir gün tam anlamıyla bağımsız olur, Kosova, K.K.T.C ve dolaylı dolaysız esaret altında bulunan bütün kardeşlerimiz...
Fotoğraf için teşekkürler... Şiir için teşekkürler... tebrikler. Varsın, tanımasın; yeni bir TÜRK DEVLETİ'Nİ; samîmiyetsizler! Yeter ki, "Biz bize yeteriz" desinler.
canım kardeşim yüreğine sağlık. görüyoruz ki bedeli ne olursa olsun evlad-ı fatihan adım adım özgürlüğe yürümektedir. Allah devamını getirsin inşallah. konuya hakim bir rubai sunmuşsun bizlere, eyvallah.