(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kandadır isyanımız nede ölümde Her ölüm her cenaze de tekrar doğarız Bil ki asildir bedenimiz korku bilmeyiz, Dünyaya duyurur asil “MİLLETİM”, sense yanarsın…
KİMLİKSİZ HAİNLERE ANLAMLI BİR MESAJ OLMUŞ..
DUYARLI KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ KUTLARIM...SAYGILARIMLA..
Sen geçmişten gelen hain, Her adımın kalleşliğine bedel olacak Bil ki her asil bedenimiz tekrar doğacak Her doğan “TÜRK” barış kokacak…....Saygıyla selamlıyorum
Şehitlerimize Allah'tan rahmet,Yüce Türk Milletine başsağlığı diliyor,bu kahramanlık dolu satırları kaleme alan şairi tebrik ediyorum.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....İBRAHİM KARAÇAY ...NOT:Duyguları bu kadar Türk olan birinin isminin yabancı olmasını çözemedim,aydınlatırsanız sevinirim...
ne diyebilirimki... içim cız ediyor yüreğim kanıyor ama kimseye belli edemiyorum... bende asker olacağım... Allah bana p şerefi tatıracakmı acaba... kutlarım... tebrikler....
Kardeşliğin arasına çomak sokarken Bilmez misin nerde nasıl koyun koyunayız Sen geçmişini satmış oyuncak gibi savrulurken Bil ki gök gürler, biz "MİLYONLAR” doğarız…
Sen geçmişten gelen hain, Her adımın kalleşliğine bedel olacak Bil ki her asil bedenimiz tekrar doğacak Her doğan “TÜRK” barış kokacak…
Ne kandadır isyanımız nede ölümde Her ölüm her cenaze de tekrar doğarız Bil ki asildir bedenimiz korku bilmeyiz, Dünyaya duyurur asil “MİLLETİM”, sense yanarsın…
çok güzeldi duyarlılığınızdan dolayı şahsım adına çok teşşekkür ederim .. saygılar
şiir iyi güzel de niçin kendinize yabancı isim yâni rumuz seçtiniz ? pek anlayamadım... Mary Jane...bir anlamı var mı bunun acaba ? merak ettim de...saygımla...
Şehitlerimizin kanında boğulacaktır bu haince saldırılar... İçimiz yanıyor ve gelen her haber köz gibi dağlıyor. Yare doğru yola çıktı yiğitler şehadet şerbetin içip.
16 yaralımız var. Şehitlerimizin değerli ailelerine sabır diliyorum Türk Silahlı Kuvvetlerimiz ve tüm Ulusuma baş sağlığı ve yaralı Askerlerimize, düğün konvoyundaki yaralı çocuklarımıza acil şifalar diliyorum. Üzgünüm içim yanıyor. Saygılarımla..
Ayakta alkışlıyorum sizi yüreginize sağlık o hainler bizim kim olduğumuzu anlayacakları gün üstadın dediği gibi Belki yarın belki yarındanda yakın saygılar...
SAYGI DEĞER EDEBİYAT DEFTERİ ÜYELERİ.. BİR GÜNLÜĞÜNE DE OLSA AŞK ŞİİRLERİ YAZMAYI BIRAKALIM.. ŞEHİTLERİMİZİN ANISINA VATAN , ŞEHİT ŞİİRLERİ YAZALIM.. YAZAMIYORSAK EĞER. YAZANLARA YORUM YAZALIM .. SAYGILARIMLA
BU MESAJI BEN A'DAN Z'YE HERKESE YOLLUYORUM.. AYRICA YOLLAMAK İSTEYEN VARSA YOLLAYABİLİR.KİMSEYE ÖZEL YOLLAMIYORUM..
TÜM DUYARLI DOSTLARA.....
OZAN33 bir gün o kurşun sıkar elllere de sıktıracak amerika işi bittiğinde..hainlere.. duyarlı yüreğine sağlık..
Her ölüm her cenaze de tekrar doğarız
Bil ki asildir bedenimiz korku bilmeyiz,
Dünyaya duyurur asil “MİLLETİM”, sense yanarsın…
KİMLİKSİZ HAİNLERE ANLAMLI BİR MESAJ OLMUŞ..
DUYARLI KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ KUTLARIM...SAYGILARIMLA..