(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemmel bir şiir insanı alıp taaa geriler götürüyor çok etkileyici hepimizin hayatında bazen dakikalrla kaçırdığı fırsatlar olmuştur yüreğine sağlık başarılar dilerim
Tüm satırlarım sana, Tüm kelimeler sonsuzluğa akar. Bazen hüzündün, ulaşamadıklarım. Bazen ellerindi, görebildiğim kadarıyla sen oluşum. Bazen düşlerimdi yıldızlar, çok derinden haykırışların. Bazen kainattı, sonsuz oluşum Bazen hiçliğimdi, sebebi hiçliğimin tek varlığı oluşun… Bazen var oluşumun içinde, yokluğunla kayboluşum…
nasıl bir şiir... nasl bir dize topluluğu... güzel kelimesinin yanında aciz kaldığı 4 dakikaya sığan okuma saflığı... tebrikler... kutlarım...
izninizle usta bir şair olan *Onat kutların dizeleriyle bu şiire kendi yorumumu eklemek istedim, belkide bir hatırlanma mesajı olsun derim
UNUTULMUŞ KENT
Vermeme olanak yok bana verdiklerini Ama ayrılırken bir hesaplaşma da gerekli Geçmiş bunca güzellikten bir anı olarak Ben seni alayım istersen sen de beni
sairem..ilyas hakli arkadaki fon zorlastiriyor siiri okumayi---hem senin fona falan ihtiyacin yok-- icindekileri öyle bir aktariyorsunki..kelimelerin resim oluyor adeta... yüregindeki o serseri asikta duysa bunu ne güzel olacak ta... bekleyelim bakalim...
Bu şair de neyi seviyorum biliyor musunuz?Şiirde öyle bir ambians kuruyor ki..Bir başladınız mı bırakıp gitmek zor hale geliyor.Adına şiir yazılması boşa değil yani..Tebrikler..