(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mary jane ve sevgili gecenin rengi sizinde bayramınız kutlu olsun...... yüreğinize sağlık çok güzel dizelerdi...ikinizi de ayrı ayrı kutlarım... tam puanımla..... ( sevgili gecenin rengi üyeliğinin iptali beni çok üzdü umarım site yöneticileri bir an önce bu duruma bi çare bulurlar...çünkü senin gibi güçlü bir kalemi her daim aramızda görmek isterim...benim deyimimle allaha emanet ol dost...)
nimesay tarafından 10/29/2007 11:07:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir adamın kafasından mı çıktı bütün bunlar? Halkı adam yerine koymanın kitabını kim yazdı? Bir milletin kendini yönetmesi ne demek? Adı üstünde:Cumhuriyet...
Bir kadının kendi ayakları üzerinde durabilmesi, Bir çocuğun hakettiği hayatı yaşayabilmesi, Bir genç kızın beğendiği elbiseyi giyebilmesi, Ve bir adamın istediklerini yazabilmesi...
Cumhuriyet... Parlamento... Senatörler ve Seçimler...
Hayatımıza yön veren hep seçimler değil midir zaten? Allah bize kendimizi yönetebilmemiz için akıl vermedi mi? Sadece adı kalmış bir padişahın ve halifenin kime ne faydası vardı sanki? Rengini şehitlerin kanından almış bir bayrağada bu yakışırdı tabi ki...
Gecenin Rengi
teşekürler arkadaşım mesajını sayfamda yayınlamak benim için onurdur