(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En hesapsız anlar, Diyorum duymuyor saklı düşler Duyarda kendini düşler Bilirim der susar… Sus diyor sus, Yalnızca beni dinle Sussam da gitmez düşleri benden…
EMEYİNİZİ KUTLARIM GÜZEL BİR ÇALIŞMA KALEMİNİZ SUSMASIN
Kendine inandığın kadar, İnan şu çılgına artık yeter En bilinmedik seven, Bil ki ben tartıya koymadım Hem sen, hem beni Hep sen, hep ben yaptım Hiç düne bakmadan Düşür gölgelerini önüne Denizden deryayı çıkardım…
Şiirın ben olmuş konuşuyordu sustum dinledim bitmesin istedim yüreğine sağlık çok güzel olmuş kutlarım saygılar...
Alkışlıyorum sadece...Umarım adına şiir yazılan kişi hakediyordur bu satırları.Haketmiyorsa bile güzel bir eser çıkmasına vesile olmuş.İlham perilerinin kabinden öpmesi dileğiyle..
En hesapsız anlar, Diyorum duymuyor saklı düşler Duyarda kendini düşler Bilirim der susar… Sus diyor sus, Yalnızca beni dinle Sussam da gitmez düşleri benden…
Düşler olmadan yaşam olmuyor Harika duygulu bir anlatım kutlarım..hep mutlu kal..
ceynan tarafından 10/18/2007 11:08:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kendine inandığın kadar, İnan şu çılgına artık yeter En bilinmedik seven, Bil ki ben tartıya koymadım Hem sen, hem beni Hep sen, hep ben yaptım Hiç düne bakmadan Düşür gölgelerini önüne Denizden deryayı çıkardım…
yüregin yangin yerine dönmüs senin...
duyur sesini---
vazgecme..
sevgiler...