Rötuşu yapılan yarına dair ne varsa siliniyor gecenin hüznünde
gömüyor gece lahitsiz gamları yalnızlık sarmaşık gibi sararken üşüyen yüreğimi volta atıyor damarlarımda isyan
yaşamak onsuzlukta an zerresi
bozuk para gibi harcarken hayat ömrü dudakta hicran yüklü şiir
bir varmış bir yokmuşun kayıp alfabesinde çığlıklar içimdeki mahzende u-mutsuzluğun kızılca kıyameti koparken üç noktanın avlusuna bırakıyorum yaşan(ma)mışlıkları...
üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum...
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
yumdum gözlerimi "örtün üstümü"
Seslendirme: Olgun ONUR Kendilerine nezaketi ve emeği için çok teşekkür ederim. Saygıyla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seramcan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seramcan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum... _Hayatın güzel , sevecen ve mutlu yanı çağırsın sizi. Siz hayatı yaşamaktan korkmayın. Hayatı yaşanılır hale sizler getirin derim. Tebrikler sevgili Sera, Tebrikler olgun bey. Her iki şiir yüreği kutluyorum. Saygılarımla.
yapayanlız bir anda yanlızlığı ona bağlamak onsuzluğun yanlızlık olduğuna inanmak belkide kocaman bir yalan aslında.... Belkide küçücük uçaklar yapıp bu şiirleri atmalı balkondan çocuklar aşağıda kapışmalı kağıttan uçakları Hadi durmayınız uçakların birine de siz bininiz..Görüyorsunuz değil mi herkes aşağıda siz yukardasınız
websayfa tarafından 5/17/2012 7:45:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Serencam: Bir işin, bir olayın sonu, akıbet: Seramcan: Şairenin yeni türettiği bir sözcük ve şiirin temasıyla bütünleştiği gibi, düşlerindeki saydamlığın ve sıcaklığın da bir s/imgesi olmuş. Adı ile başlamış ''ŞİİR'' Tebrikler beğenim ile..Saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 5/17/2012 3:11:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
yumdum gözlerimi "örtün üstümü"
üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum...
Çok güzel kaleme alınmış yaşam ve hayat . Malesef dünya meşakât yeri, hayat serancamlı çünkü burası asıl mekanımız yurdumuz değil ! İmtihan yeri önümüzdeki çetin sınavımızı başarı ile geçenlere ne mutlu. İnşallah Rabbim sınavını geçenlerden eylesin cümlemizi.
Şiir yorum fon hepsi bir uyum içinde. her iki şairede selamlar Sevgiler... Allaha emanet olunuz.
emine erdem tarafından 8/27/2012 11:53:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
ben kaçıncı sahnesindeyim bilmiyorum ? geç kaldığımı söyleyen de yok niye burda olduğumu soranda anlaşılan figüranı çok bu oyunda arada kaynamayı başardım.
Bir sır; yaşam ve ölüm arasındaki o ince çizginin rengine s/akladığım ve dile gelmez sükûtumun kırkikindi yağmurlarında ıslanmayışını nasıl tebliğ ederdim gözlerine. Ve gözlerine yağmış o hüzne nasıl teslim ederdim mahpusluk kaderimin idam sehpasını?...
Hangimiz anladı eskiyen dizeleri, Hangimiz bırakmadı tarihe sevdasını.. Yolcuyuz zamanda, Aykırıyız dünlere.. Herbirimiz bir başkasının ışığına mülteci. alıntı..
Benim Canım Şairim Zamanın yangınlarında kıfayetsiz kalıyor çoğu zaman örtündüğümüz kıvılcımlar hangi sanrı kırılmadı ki dünlerde Hangi ses hoyrat bir kalabalığa kurban gitmedi ki unutulmuş lehçelerde Ses ve nefes veren Beyefendiyi sizi yürekten kutluyorum çok teşekkür ediyorum sevgimdesiniz ışık ışık ...
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
yumdum gözlerimi "örtün üstümü"....
Özgün ve emek verilmiş güzel dizeler okudum... Tebrik ve saygılar...
Başından sonuna kadar duygusunu yitirmeyen dört dörtlük nice güzel bir eser okutup dinlettiniz.Çok güzeldi efendim.Değerli kaleminizi gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..
başlangıç,bazen "bitti"den sonra gelen yeni bir eylemdir.. yeni ve yenilenmiş bir eylem hatta.. güzellikleri de beraberinde getirmesi dileğimle... şiir,umut ve sevgiyle...
zamanın akitsizliği ve vakitsizliği nice güzel vurgulanmış şiir.. duygular coşmuş ve ruh sanki ayrılmış bedenden.. kutluyorum şairem nice anlamlı nice derindi şiir.. zor çıktım içinden.. saygım sevgimle..
ne kadar geç kalmış yüreğim....bu güzelliklere...af ola...şairem...kelebek kadar narin ......kanayan bir gül gibi..sızdı hüzün kokan düşlerime.......yorumda şiirde...enfesti...var olsun daim olsun...kalemleriniz...başarılarınız...hep sevgimle...
kısacık ve fakat ne kadar uzun bir muhasebe. evet yaşanmış ve yaşanmamış olana isyanımız hep oldu hep olacak olmasaydı zaten şair ve şiir olmazdı. şiir okuttunuz dua ile
bu şiiri resmemi sığdırmalı,şarkılaramı yoksa sokaklaramı bırakmalı kim bilir belki yeşil yağmurlara aktıkça hüznü,yeniden filizlenir fideleri.. Tam da granit gülüşlerden arta kalan eskimiş intihar taslakları duruyorken cepte bu şiir!..Sevgiler.
bozuk para gibi harcarken hayat ömrü dudakta hicran yüklü şiir ............... Şiirde yorumda mükemmeldi... Kutluyorum her iki şairide... Emeğe yüreğe sağlık efendim
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
Üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum...
değmiş hocam değmiş siz benim inci tanem siz benim ikinci annem iyi ki varsınız sizi çok seviyorum hocam gözlerim doluyor bilmiyorum şuan ilk defa bir şiirin karşısında ağlıyorum
sevgimle yüreğiniz hiç bir zaman ayazlara yenilmesin
sanki ard arda zincirleme ötelenmiş hayatların dışa vurumu gibi... her dizede bin yıl saklanmış, sanki sessizce, zoraki aklanmış kahırların, son boğumda bendini yıkan barajlar gibi... acının yürekten dalga dalga taşması gibi... harf harf hece hece insana içindeki bütün duyguyu yaşatan derin bir eser... yarın günde görebilmek dileği ile, tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza,
"Üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum..."
Bende herkes gibi bir kısım seçtim. Baştan sona her zamanki gibi harika. Kurgusuyla sesiyle birlikte süper. Kutlarım yürekten. İtirafımı bırakmadan da gitmeyeyim.
Sayfanızda her gördüğüm şiirinizi okumak ne güzel bir ayrıcalık ( kendi adıma en azından...) Büyüleyici şiirlerinizi okumak her zaman beni bir yerlere sürüklemiştir hep. Ve kelimelerdeki çeşitliliğiniz. ( iltifat anlamazsınız umarım) Tekrar kutlarım...
Yüreğinize /yüreklere dokunabiliyorsa eğer alıp bir yerlere götürebiliyorsa naçizane satırlarım ne büyük mutluluk bana... İşte o zaman şiir olma yolundadır kaleme düşenler.
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
BENİM NE YAPMAM LAZIM PEKİ YERİN DİBİNEMİ SAKLANAYIM SENİN YANINDA DOST HER ZAMAN EYVALLAH DOST EYVALLAH KAL SEVGİLER İÇİNDE Kİ GÖNLÜN ESENLİKLERİ İÇİNDE...
Ah keşke daha sık yazabilenlerden olabilseydim... O güzelliği; siz ve sizin gibi yürek sesini dillendirebilen kalemler tarafıma yaşatıyor. Bana da okumak-yorumlamak düşüyor :))
Annem diyor ki Sera Hanımı çok sıkı takip et o senin ellerine kelimeleri nasıl ahenkle dans ettirebileceğini öğretecek baş şairelerdendir Belki yaşım küçük ama bu yaşıma kadar iki kez hatim ettim Anneme göre ilk bilinmesi gerekilen kuranı kerim ve onun sayesinde doyan ruhun beslenmesi
selamımla ellerinizden öperim
şiiri yazan sizin ve yorum yapan abinin ellerinden öperim
Rötuşü yapılan yarına dair ne varsa Siliniyor gecenin hüznünde
Gömüyor gece lahitsiz gamları yalnızlık sarmaşık gibi sararken üşüyen yüreğimi volta atıyor damarlarımda isyan
yaşamak onsuzlukta an zerresi
bozuk para gibi harcarken hayat ömrü dudakta hicran yüklü şiir
bir varmış bir yokmuşun kayıp alfabesinde çığlıklar içimdeki mahzende u-mutsuzluğun kızılca kıyameti koparken üç noktanın avlusuna bırakıyorum yaşan(ma)mışlıkları...
Üç sahnelik oyunda aralanıyor perde hayat çağırıyor ben yokum...
kırıldı kalem zamanın v akitsiz kahpe pususu karşısında mavzerinden sekti düş kurşunu delik deşik etti ruhumu bir yanım iki kulaç ötede bahar derken sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
yumdum gözlerimi "örtün üstümü"
yazan kalem hisseden yürek hiç susmasın dileklerimle kutluyorum.saygılarımla
sevişiyor koynuma giren ölümle diğer yanım
yumdum gözlerimi
"örtün üstümü"
yüreğinize bin sağlık.......