Kayıp ilanları vermeliyim belki de Belediye hoparlörlerinden tanımın yapılmalı Afişlerin asılmalı her otobüs durağına Başına ödüller konulmalı polis karakollarında
Arananlar listesinin başında gelmeli adın... Vur emri çıkarılmalı... Gizli defterlerin kara listelerini kaplamalısın Bir atımlık canın olmalı namlu ucunda Ya da...
Ya da oturumsuz celselere açmalıyım Engizisyonlar kurmalıyım sana özel Yeraltı zindanlarında prangalar vurmalıyım Ayaklarına, ellerine, dudaklarına...
Müebbed kesmeliyim ömrünün her anına Mil çekilmeli gözlerine bir Ocak sabahında Mart zemherilerine yazmalıyım tüm ayları Mevsimler cinnet krizine girmeli apansız Günlerin asırlar kadar uzun olmalı...
Sing-sing’e mi yoksa Alkadraz’a mı kapatsam Bastil’in soğuk koridorlarında Giyotinlere mi versem narin boynunu Filistin askılarına mı gersem Ya da Çin işkencelerinden birini mi seçsem senin için
Bir üst mahkemesi yok, temyizi yok bu işin Çetelesini mi tutmalıydım yaptığın yanlışların Yeni sevdalara niyetiyle çekip gidişinin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN İNFAZI VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN İNFAZI VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ATEŞ DÜŞTÜ YÜREKLERE ANALAR AĞLAR, ŞEHİT DÜŞTÜ GENÇ YÜREKLER,YÜREĞİM SIZLAR, GÜN TEPKİ GÜNÜ, AĞIT GÜNÜ ŞEHİDE SAYGI GÜNÜ EL ELE VERLİM, ÇINLASIN SOKAKLAR
ATEŞ DÜŞTÜ YÜREKLERE ANALAR AĞLAR, ŞEHİT DÜŞTÜ GENÇ YÜREKLER,YÜREĞİM SIZLAR, GÜN TEPKİ GÜNÜ, AĞIT GÜNÜ ŞEHİDE SAYGI GÜNÜ EL ELE VERLİM, ÇINLASIN SOKAKLAR
Tüyler ürpertici. korkunç infaz. Bu kadar acımasızlık...?! Allah ,kurbanınızıı hışmınızdan korusun efendim Kelimeler, çok güzel monte edilmiş şiire... Anlam bütünlüğü harika. Ve siz öfkenizde de, ,sevincinizde de,olağan üstü üslûp kullanıyorsunuz. Kutluyorum, tam puan veriyorum.
babidim tarafından 10/21/2007 4:56:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
AŞIRI MUHABBETİN ZIDDINA DÖNÜŞTÜĞÜ BİR ŞİİR...ŞAİR ELİNDE BİR ÖLÜM FERMANI...AMA ASLINDA MUHABBETE DAVETTİR BU YA DA OLMAZSAN ÖLMÜŞSÜNDÜR BENİM İÇİN...
VARKEN SENİ ÖLÜM SANMAK ACI VERİYOR İÇİMİ ACITIYOR....İŞTE BÖYLE ŞEYLER ANLATIYOR BANA ŞİİR...
---ALKADRAZIN ESKİ TADI YOK ZATEN ŞU ANDA ORDA KÜÇÜK ÇOCUKLARIN YÜZME YARIŞLARI YAPILIYOR... HAPİSHANE TARİH OLDU....KURTULUŞ YA DA GENEL AF....
Yüreğim üşürdü
Titrerdi kalp kapakcıklarım ihanet kokan rüzgarların
Zemheri ayazı bakışlarının sağanağında
Üşürdüm...
Tan yeri ağarmadan yapmalıyım infazını
Sessiz ve derinden olmalı yok edilişi aşkın...