(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana hınzır niyetin bozamazsın gülerim Sona yansır diyetin çözemezsen ölürüm Buna benzer bir metin yazamazsın bilirim Dene en zor heybetin dizemezsen gelirim
İYİYDİ, SERTTİ, DOĞRUYDU, YAZ HOCAM YAZ..HEPİMİZİN HER YAZILANDAN ALACAĞIMIZ ÇOOOOK DERSLER VAR DAHA, İNSANIZ BEŞERİZ ŞAŞARIZ, HAK YOLU DAİM OLA HEPİMİZE.
Bu neydi hocam böyle Allah aşkına. Vurgun yemiş gibiyim sanki. Çifte kafiye değil, trib kafiye değil, dörtlü kafiye değil, beşli kafiye. herhalde edebiyat dilinde buna bir isim verirler diye düşünüyorum. Tüm samimiyetimle söylüyorum, harikasınız.
Hocam çok teşekkür ederim bunun gibi daha önce de yazdım astım da kimse bu ayrıcakılığı farketmiyor :)) AYKIRİ OZANCA MARŞ--O Kİ SUNAR--KANSIZ örnekleri var :))
ustam döktürmüşsünüz yine. vuruyorsunuz taşı, tam yerine yerine. kolay yazılan bir yazı değil bu yazılan. taşlama en ağırından. kutlarım şairi ve eserini.
Sona yansır diyetin çözemezsen ölürüm
Buna benzer bir metin yazamazsın bilirim
Dene en zor heybetin dizemezsen gelirim
çok şahaneydi zevkle okudum kutlarım