(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum üstadım, dost şairim. Sıla hasreti bu. Gerçi bir üstadımız "herkesin sılası çocukluğudur" demiş. Çok sık kullanırım bu deyimi. İnanki sıla seni tatmin etmeyecek. Aradığını kimse sılasında tekrar bulamadı. Sadece tatlı bir hüzün....
_______________________Ne güzel anlatınız dost evet insanın doğduğu yer gibi memleketi gibi yer olur mu hiç insan aslında gerçek hayatı gerçek nefesi memleketinde alıyor oranın doğası tabiatı insanı hatta gülü böceği bile farklı gelir insanın gözüne havası suyu yaylası bayırı çayırı birde üç beş eski çocukluk arkadaşı çimlerin üzerine bir sofra yada gazete sayfası bir baş kuru soğan azıcık peynir biraz lavaş ekmek bir bardak soğuk su içim gitti be dost gurbet beton yığınlarının arasında gazete sayfası gibi ezip geçti bizi o toprağı özledim tıpkı senin özlediğin gibi kutladım değerli yüreği en dersin saygımla...
Hocam, anadolunun mert yürekli insanlarının yaşadığı Yozgat ilindensiniz bildiğim kadarıyla. Hemşehri sayılırız bende Ankaranın Bala ilçesinden. her ne kadar bozkır, kurak bir memleket olarak bilinsede sonuçta kuzguna yavrusu şahin görünür misali, bizim toprakların havası, suyu, mert yürekli insanları bir başkadır. İşaallah biran önce gelip özleminize gem vurmak nasip olur. Gayet hüzünlü, hasret kokan dizelerdi. Kutlarım değerli kalemi.
Selam Hocam öncelikle güzel yorumunza teşekkür ederim ve de Anadolumuzun o mert yürekli insanlarına ve da Ankaraya sevgiler
Yozgat güzeli şiirim sizi yanıltmasın :) be yozgatlı değilsemde yozgat benim :)) Anadolunun tamamı benim ben de Anadoluyum :)
bir şirim de istanbul için var ewet istanbulda doğdum ama aslık kök Sakarya :)) Sakarya hasreti adlı şiirimi de okursan çok sevinirim bakalım ona ne diyeceksin :)) selamlar sevgiler
Gerçi bir üstadımız "herkesin sılası çocukluğudur" demiş.
Çok sık kullanırım bu deyimi.
İnanki sıla seni tatmin etmeyecek.
Aradığını kimse sılasında tekrar bulamadı.
Sadece tatlı bir hüzün....