(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazı şeyler Rafa kaldırılır Kimisi gider çöpçüye Bazısı koyunda saklanır Öpe öpe canım diye diye Bazısı da sandığa tepilir Bir köşeye Kimisi de verilir eskiciye Benim bir yüreğim vardı Lazım olur diye Koymuştum şu çekmeceye Birine rastladım da Delice sevmeceğe
Yüreğinizi saklayamamışsınız onu da vermişsiniz kutladım selamlar.......
iyi ki eskiciye verilmiş.. ya çöpe atılsaydı iyi ki koymuşsun çekmeceye diyesim geldi.. güzeldi manidardı ve anlamlıydı şiir.. kutlarım değerli şair...saygılarımla..
Anlamlı dizeler o kadar güzel sıralanmış ki peş peşe. hayatın gerçekleri bu olsa gerek üstad. Farklı kalemiyle farkı farkeden ustaya selam ve saygılar...
Bazı şeyler Rafa kaldırılır Kimisi gider çöpçüye Bazısı koyunda saklanır Öpe öpe canım diye diye Bazısı da sandığa tepilir Bir köşeye Kimisi de verilir eskiciye Benim bir yüreğim vardı Lazım olur diye Koymuştum şu çekmeceye Birine rastaldım da Delice sevmeceğe __________________________farklıydı hocam bir gönderme babın daydı ama aklıma şu geldi affına sığınarak "Kalbimi verdim saklasın diye aptal bu dolabına koymuş kokmasın diye" hocam en dersin saygılarımla...
Kutluyorum.